EVO GLAVNIH ODREDNICA

Fuchs razgovarao s predstavnicima nastavničkih Facebook grupa

Autor

av/h

Ministar znanosti i obrazovanja Radovan Fuchs održao je u utorak u ministarstvu sastanak s predstavnicima nastavničkih Facebook grupa koji su mu prenijeli pitanja i probleme s kojima se učitelji susreću u svakidašnjem radu, izvijestio je Forum školska zbornica.

28.07.2020. u 17:23
Ispiši članak

Aktualno pitanje, koje su ministru prenijeli Tamara Šoić iz grupe 45 minuta i Josip Matković iz grupe Školska zbornica, jest nova školska godina i hoće li se učenici s početkom nastave u rujnu vratiti u školske klupe, napominje Forum.

Ministar Fuchs izrazio je spremnost da se uspostavi novi način komunikacije s učiteljima, ističe Forum i dodaje kako će predstavnici Facebook grupa prikupljati i sortirati ideje učitelja koje će se poslati ministru.

Prvi zadatak koji očekuje učitelje, dodaje Forum, jest konkretiziranje ideja i rješenja za uspješno provođenje nastave u školama u uvjetima epidemije.

Napominje kako su, uz goruće pitanje otvaranja škola na jesen, na dugotrajnom sastanku raspravljali i mnogim drugim problemima s kojima se susreću učitelji.

Prema priopćenju Foruma, ministar Fuchs izrazio je spremnost za revidiranje dopunskog rada u školama, anonimnih prijava, testiranja pri zapošljavanju i uloge Agencije za odgoj i obrazovanje u obrazovnom sustavu te spremnost da bude ministar koji će u slučaju pregovora s Vladom o materijalnim pravima stajati na strani učitelja.

Forum se nada da će novouspostavljena suradnja nastavničkih grupa s ministarstvom biti temelj uspješne buduće suradnje.
 

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.