NOVA ZGRADA POPRIMA KONAČNE OBRISE

FOTO Napreduju radovi na izgradnji I. gimnazije, a Osječko-baranjska županija nagrađuje i izvrsnost

Autor

ri

Nova zgrada I. gimnazije poprima svoje konačne obrise. U tijeku je izgradnja koja je započela u studenom prošle godine, a do sada su izvedeni radovi na temeljenju objekta, postavljanju temeljne ploče, čeličnih "V" stupova školske zgrade te su postavljeni armirano betonski zidovi prizemlja i međukatne konstrukcije škole, a dovršeni su i zemljani radovi na prometnim površinama i sportskim terenima.

28.07.2023. u 14:35
Ispiši članak

Ugovor o izgradnji objekta I. gimnazije Osijek vrijedan je gotovo 15 milijuna eura, a izgradnju za sada u potpunosti financira Osječko-baranjska županija. Radovi su započeli 22. studenoga prošle godine, rok za dovršenje je dvije godine.

Projekt izgradnje I. gimnazije u Osijeku obuhvaća školsku zgradu sa školskom sportskom dvoranom, sportske terene, parkiralište, pješačke prometne površine i zelene površine ukupne površine 7.758,00 m².

Zgrada je projektirana s približno nultim energetskim potrebama, a po dovršetku će Osijek i Osječko-baranjska županija dobiti najsuvremeniju i kompletno opremljenu gimnaziju koja će učenicima i djelatnicima škole osigurati najvišu razinu rada i obrazovanja na istoku Hrvatske.

U novoj zgradi I. gimnazije planirano je 25 razrednih odjela za 610 učenika, očekuje se 70 zaposlenika, od čega 57 profesora.

"Uz Regionalni distribucijski centar za voće i povrće i Gospodarski centar, I. gimnazija je jedan od tri najveća projekta Osječko-baranjske županije. Izgradnja gimnazije se odvija predviđenom dinamikom i vjerujem da ćemo već tijekom školske godine 2024./2025. u školi održati prve nastavne sate.

U proteklih nekoliko godina izgradili smo i Srednju školu u Donjem Miholjcu te desetak sportskih dvorana, dovršavamo projekte Centara kompetentnosti Ugostiteljsko-turističke i Elektrotehničke i prometne škole Osijek, a u tijeku je projekt Regionalnog znanstvenog centra Panonske Hrvatske. Iznimno su nam važna ulaganja u obrazovanje, na čemu temeljimo i planove za budućnost naše županije", rekao je župan Ivan Anušić.

Osječko-baranjska županija je od ove godine uvela i novi program nagrađivanja izvrsnosti učenika i njihovih mentora. Nagrađeni će biti učenici osmih razreda osnovnih škola koji su ostvarili opći uspjeh 5,00 u svih osam razreda te učenici završnih razreda srednjih škola koji su ostvarili opći uspjeh tijekom cjelokupnog srednjoškolskog obrazovanja s prosječnom ocjenom za svaki pojedini razred u rasponu od 4,70 do 5,00.

Učenici koji su ostvarili uspjeh na izlučnim natjecanjima na državnoj razini iz odgojno-obrazovnih predmeta, kao i na športskim, glazbenim i plesnim natjecanjima bez obzira na to jesu li na natjecanju sudjelovali samostalno ili kao članovi tima te učenici koji su ostvarili zapažen rezultat na timskim i pojedinačnim smotrama u smislu sudjelovanja na državnoj razini izlučne smotre. Uz učenike prigodno će biti nagrađeni i njihovi mentori.

Nagrade očekuju i učenike s teškoćama u razvoju koji su ostvarili zapažen rezultat u završnim godinama obrazovanja koji se obrazuju u posebnim ustanovama ili u posebnim razrednim odjelima, odnosno posebnim odgojno-obrazovnim skupinama.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.