VLASNIK MU PLJUNUO U LICE I TANJUR S HRANOM

DRAMA U CENTRU STOBREČA Turist ostavio negativnu recenziju jednom restoranu, vlasnik ga napao motikom

Autor

Početkom ovog tjedna u centru Stobreča odvijala se prava drama, piše Dalmacija Danas.

01.10.2021. u 09:42
Ispiši članak

Naime, ispred jednog ugostiteljskog objekta vlasnik je napao gosta motikom, a sve zbog loše recenzije. "Dugo smo čekali ispred ugostiteljskog objekta da nas uopće puste unutra, nakon što smo uspjeli ući poslužio nas je vrlo neljubazan i bezobrazan konobar. Zbog toga smo odlučili otići i ipak ne jesti u tom restoranu. Nakon što smo pronašli mjesto u obližnjem restoranu na stobrečkoj rivi, napisao sam lošu recenziju na Google ovog restorana u kojem sam bio nezadovoljan uslugom", započeo je turist.

No vlasnik restorana kojem je napisao negativnu recenziju odjednom se pojavio u restoranu gdje su oni i prišao im pljunuo u lice, ali i u tanjur s hranom. "Nakon otprilike pola sata, gospodin prilazi mom stolu verbalno me napadajući te mi je pljunuo u lice, ali i u tanjur s hranom. Kako sam se samo tada osjećao, tada je nastao verbalni sukob između nas, jer kako da mu ne odgovorim na tako pogrdno ponašanje", rekao je turist zgrožen scenom koja ga je dočekala.

Nakon što su se dojmovi slegnuli, turist se odlučuje vratiti u taj restoran kako bi fotografirao objekt i sve prijavio policiji. "Dok sam držao mobitel u ruci, vlasnik ugostiteljskog objekta me je počeo udarati i napadao me motikom. On je bio jako ljut i revoltiran, a ja sam se bojao za svoj život. Nakon svega uzeo mi je mobitel i ruke i bacio ga o pod", rekao je.

Vlasnik restorana nije želio dati izjavu.

 

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.