'krupni iskoraci'

Divjak o kurikularnoj reformi: U četiri segmenta znanosti i obrazovanja odvijat će se reformski procesi

Autor

mpd/h

 Ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak rekla je u četvrtak ispred Banskih dvora da se reformski procesi u resoru znanosti i obrazovanja provode u četiri segmenta, ocijenivši to krupnim iskoracima.

26.04.2018. u 11:30
Ispiši članak

"Mi imamo reforme u svakom od područja u kojima radimo. Nastavljamo kurikularnu reformu s eksperimentalnom fazom u 72 škole. To se punom parom radi i sada su u tijeku široke edukacije učitelja", rekla je Divjak odgovarajući na pitanje novinara što se od reformi može očekivati u njezinu resoru.

U strukovnom se obrazovanju, podsjetila je, ide s pilot projektom dualnoga obrazovanja, uz angažiranje milijarde kuna za dvadesetak centara kompetentnosti u cijeloj Hrvatskoj.

"U visokom obrazovanju radimo više na relevantnosti primjenom Hrvatskog kvalifikacijskog okvira te novim programskim ugovorima za Sveučilišta, a u znanosti na programima koji potiču izvrsnost u znanosti", istaknula je.

"Dakle, u četiri segmenta imamo reformske procese i to su krupni iskoraci. To nisu male stvari", zaključila je ministrica Divjak.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.