JESTE LI IMALI TAKVE SITUACIJE?

Dalmatinac opisao kako su ga 'opljačkali' u popularnoj dostavnoj službi: 'Ostao sam bez 21 eura'

Autor

kkž

Ono što je nekada bilo nezamislivo, sada je postalo sve učestalije u svakodnevnom životu Hrvata. Riječ je o naručivanju hrane iz restorana. Zbog sve veće potražnje broj aplikacija za naručivanje hrane neprestano raste, omogućujući brzu i jednostavnu dostavu obroka na kućni prag.

27.09.2024. u 14:31
Ispiši članak

No, unatoč pogodnostima, ponekad se javljaju problemi s dostavama, a društvene mreže poput Reddita često su mjesto gdje korisnici dijele svoja nezadovoljstva, kao što je učinila jedna osoba koja se požalila na lošu uslugu. Naime, on tvrdi kako je navodno naručio hranu, ali je otkazao kada je vidio koliko vremena će morati čekati. Kada je tražio povrat svojih sredstava, navodno su mu odgovorili kako mu novce ne mogu vratiti.

"Problem s Glovom. Ima dva dana da sam naručio tri puta ćevape i tri puta mi je promijenilo vrijeme. Više mi se nije dalo čekati pa sam otkazao, sutra gledam, skinuli su mi 21 euro. Odlučim zvati nekakav call centar njihov međutim govore mi da to moram preko aplikacije. Javim se na aplikaciju i čekam jedan dan da mi odgovore kako mi neće vratiti novce. Je li itko imao sličan problem, mislim nije neka cifra, ali svejedno neću davati novce za ništa", pitao je korisnik Reddita koji prema svemu sudeći dolazi iz Dalmacije.

U komentarima su se javili brojni Hrvati, ali i neki koji su bili zaposlenici spomenute tvrtke koja se bavi dostavom. "Poznanica je radila u njihovoj korisničkoj službi i između ostalog je pričala da oni ne mogu dati povrat za hranu koja je već otišla u pripremu jer oni svakako moraju to platiti restoranu. Pretpostavljam da je to i ovdje bio slučaj, mada su ti trebali objasniti po kojoj osnovi tvoj prigovor ne zadovoljava kriterije za povrat novca", objasnila je.

Glovo pljacka
byu/PandaPandica incroatia

'Izgleda glupo u današnje vrijeme'

Drugi je Hrvat objasnio kako se direktno može obratiti svojoj banci te tražiti povrat putem njih. "Možeš probati napraviti chargeback preko banke. Iako tu onda moraš dokazati da si ti u pravu", napisao je, a potom dobio odgovor: "Mogu se zaletjeti do banke i pitati njih, a kakav dokaz, da sam otkazao narudžbu?", pitao je autor izvorne objave. "Definitivno dokaz da je otkazana narudžba, i objasniti da si čekao toliko i toliko zbog čega si morao otkazati narudžbu", odgovorio mu je.

Glovo otpušta 250 radnika u pratećim službama

Drugi korisnik Reddita ima drugačiji pristup. "Možda izgleda glupo u današnje vrijeme, ali treba izbaciti podatke o kartici iz google paya i plaćati isključivo kešom dostavu hrane, prvo zato da možete dati dostavljaču manču na ruke, bez miješanja gube iz GloWolta, a drugo da vas ne zezaju u ovakvim situacijama. Ne čini mi se veliki problem složiti narudžbu i spremiti keš za to. Google pay u načelu nije potrebno imati, jedino ako je neko addicted gamer pa stalno kupuje pakete u igrama", pojasnio je.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.