PONOVNO AFERA S TVRTKOM KOJA PROIZVODI CVJETNE ARANŽMANE?

Cijeli dan blokirane Covid-potvrde jer su u Ministarstvu zdravstva 'zaboravili' produljiti domenu

Autor

bkk/jl

Informatički sustav Ministarstva zdravstva, kako doznaje Jutarnji list, u petak je pao zbog čega korisnici cijeli dan nisu mogli online izvaditi Covid-potvrde, a sve to dogodilo se jer Ministarstvo zdravstva nije produljilo korištenje stare domene mzss.hr na koju su usmjerene ostale domene iz sustava.

27.08.2021. u 17:20
Ispiši članak

U sustavu e-građanin tako je korisnike dočekala poruka da je "zbog tehničkih poteškoća i nedostupnosti registara zdravstvenog sustava onemogućeno izdavanje EU digitalnih Covid-potvrda".

Prema neslužbenim informacijama, domenu mzss.hr, koja je funkcionirala dok se Ministarstvo još zvalo Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi, a na koju su onda usmjerene sve ostale postojeće domene iz zdravstvenog sustava, poput zdravlja.hr i miz.hr, kupila je jedna bugarska tvrtka i odmah je ponudila na prodaju.

Ministarstvo zdravstva, naime, nije produžilo, odnosno platilo korištenje te domene i ona je automatski bila raspoloživa za prodaju. U međuvremenu je domena prodana i jednoj kanadskoj tvrtki pa se nisu mogli povući podaci iz zdravstvenih registara.

Inače, kako dnevnik neslužbeno doznaje, taj posao za Ministarstvo navodno radi tvrtka Navada, a na upit Jutarnjeg, u Ministarstvu nisu odgovorili. Zbog te se tvrtke ministar zdravstva Vili Beroš našao u središtu afere u travnju ove godine kada mu se opasno zaljuljala stolica. Tvrtka je, naime, dobila milijunski posao s Ministarstvom zdravstva, godinama nije imala nijednog zaposlenog, a bavila se – cvjetnim dekoriranjem svadbenih proslava.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.