'CIJENE SU STVAR TRŽIŠTA'

Cappelli: Za sada se ne otkazuju ljetne rezervacije, domaći turisti su uvijek dobrodošli

Autor

bl/h

Za sada u hrvatskom turizmu nema otkazivanja rezervacija za srpanj, kolovoz i rujan, što se odražava i na to da nema generalnog snižavanja cijena, koje su stvar tržišta, izjavio je u četvrtak ministar turizma Gari Cappelli uoči sjednice Vlade.

14.05.2020. u 13:25
Ispiši članak

Cappelli je to izjavio odgovarajući na pitanja novinara hoće li biti snižavanja cijena apartmana, hotela i drugog u turizmu s obzirom na korona krizu, te mogu li domaći turisti spasiti sezonu i ima li kakva strategija za domaće tržište.

"Logično je da se u ovakvim kriznim situacijama razmišlja i o cijenama, no one su stvar tržišta, ponude i potražnje, pri čemu neki procjenjuju da će smanjivanjem cijena nešto dobiti, dok neki jednostavno zadržavaju cijene smatrajući da imaju ponudu kojoj ne treba smanjivati cijene. Bit će situacija da će last minute buking pokazati jesu li ponuditelji usluga procijenili da su zbilja došli do toga da moraju snižavati cijene ili ne", kazao je novinarima Cappelli.

Za domaće turiste poručio je da su uvijek dobrodošli i da za njih imaju strategiju, pa i kroz cro karticu, i neke buduće projekte.

"Planiramo i dodatnim popustima koji će se nuditi na cro kartici poticati domaće turiste, ali tu treba znati i da naravno domaći turisti u ukupnom prometu sudjeluju s udjelom od 12 do 13 posto, što je i oko milijardu i pol eura prihoda u najboljim godinama, i taj se dio prihoda moguće i sada može računati ako se nastavi dobra epidemiološka situacija", najavio je Cappelli ne otkrivajući koji će to dodatni popusti biti ni kada će taj model u praksu.

Na pitanje slaže li se s procjenama iz Europske komisije da će kriteriji za dolazak turista možda biti i stabilnost te snaga zdravstvenog sustava u nekoj zemlji, a ne samo cijene i lokacija, ministar je odgovorio da je "naš kredit koji smo dobili u turizmu upravo sjajna epidemiološka situacija i upravo pravovremena reakcija, te sad to dobivamo nazad".

"Prepoznati smo kao najefikasniji i najkvalitetniji u borbi s korona virusom, a javno zdravstvo je dokazalo da je itekako spremno i važno u toj borbi. To nam je dobar marketing", rekao je Cappelli.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.