LIJEPA CIFRA
Banka napravila veliku grešku i razveselila hrvatske umirovljenike: 'Problem se rješava'
Umirovljenike koji koriste usluge Hrvatske poštanske banke nenajavljeno je na računu dočekalo ugodno iznenađenje.
Brojni umirovljenici korisnici HPB-a na svojim računima primijetili su neuobičajen prizor. Naime, za lipanj su dobili dvostruke i trostruke uplate mirovina iz drugog mirovinskog stupa, koje isplaćuje Hrvatsko mirovinsko osiguravajuće društvo.
Grešku su primijetili mnogi, ali rijetki su se zbog nje bunili. Ono što ih zanima je tko je odgovoran te kako će se ova situacija riješiti. Hoće li im se novac jednostavno skinuti s računa ili im neće uplatiti mirovine u idućim mjesecima. Hrvatsko mirovinsko osiguravajuće društvo (HRMOD) za cijelu je situaciju optužilo odgovornu banku.
"Do nenamjerne pogreške je došlo uslijed tehničkih prilagodbi sustava banke. Banka je otklonila poteškoće te je preuzela obavještavanje korisnika vezano uz povrat pogrešno doznačenih sredstava na njihove račune. Problem je u postupku rješavanja", rekla je savjetnica za odnose s javnošću, Aleksandra Štingl.
Foto: HINA/ Daniel Kasap
Tehnička pogreška
Tvrdi kako su iz društva mailom obavijestili korisnike da je došlo do greške. Za Mirovina.hr HPB je objasnio što se točno dogodilo. Doduše, ni nakon tog odgovora ne zna se o koliko se korisnika točno radi i kako će se greška popraviti.
Stiže ogromna promjena za hrvatske umirovljenike: Odbrojavamo do početka srpnja
"U lipnju su zbog tehničke pogreške prilikom zadavanja naloga za isplatu mirovina u izoliranim slučajevima na račune korisnika provedene ponovljene uplate. Banka je tehničku pogrešku odmah otklonila te je u tijeku proces povrata sredstava između korisnika i njihovih poslovnih banaka", poručili su iz HPB-a.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.