MORSKI VUK OČIMA PRIJATELJA

Žare Batinović o svom Oliveru: Kako je ka seljo uzeo grizlija ispod ruke, a oko nas talijanski specijalci

Autor

Andrea Latinović

Teško je napisati što je sve splitski režiser Žare Batinović u svojoj karijeri snimio, ostvario i proživio, radeći spotove koji su se duboko urezali u povijest hrvatske glazbene scene i postali njezin nezaobilazni dio. Režirao je, snimao i montirao više od 200 glazbenih spotova, a radi to i danas, jer to ne samo da mu je posao, u kojem je najbolji u Hrvatskoj, već mu je i životna strast i ljubav. Još uvijek surađuje s najboljim glazbenicima na ovim prostorima.

30.07.2018. u 14:41
Ispiši članak

Žare Batinović, rođen je u Splitu, gdje živi i radi. Kaže kako je ''po struci mađioničar, al’ po zanimanju ipak režiser'', a najpoznatiji je po glazbenim spotovima koje počinje snimati '90-ih za Daleku obalu, Nenu Belana, a kasnije i Gibonnija, Olivera, TBF, Bajagu, Gorana Bareta i Majke, Parni valjak i mnoge druge.

No s Oliverom ga vežu posebne emocije, o kojima progovara teško, ali na svoj, tipičan dalmatinski način i takvom izričaju kojega nikada ne želi mijenjati ni uljepšavati.

Žare je s Oliverom snimio 16 glazbenih spotova, dva filma i dva DVD-a. Umjetnik slike i čarolije na svom se životnom putu susreo s drugim velikim umjetnikom, pjesme i duše. A bili su kao jedna duša…

GRIZLI J… SAN TI MATER

"Dakle ludilo kreće. Imali smo dva dana da napucamo film i spot, a on da snimi i izmiksa album. Teško bi se čovik odlučija i reka ko je veća budala. Ipak mi je Oliver odnija titulu. Peder uz svo ludilo odjebe sve i ide se u grad tražit bundu za ženu. Boli me k….. mislin se, snima ga ovdi il u nekoj svlačionici isti k…. A ovdi će bit i žena garant. I eto četiri balkanca se šuljaju ulicama Milana. Zastajemo na svaki izlog u kojem visi neki grizli. Tipični balkanski lopovi. Pink panter. I uđemo mi zgužvani u jedan dućan di mu se svidija neki k….. koji je visija u izlogu, naravno bez cjene. I Kolumbo bi svatija da je debakl u zasjedi. Nas četiri se raštrkala po dućanu. Prljavi. Zgužvani. Krmelji i prhut padaju po mekanom četiri prsta debelom tapetu. Prodavačice se usrale. Boli ih k…. za krađu, al oće li past silovanje? Za pet min upadaju specijalci. Oliver gleda kroz ona četiri oka a na taj pogled bi kleka i mamut. Ovi nešto seru. Ja nisan odavde. I u vrhu ludila Oliver ita opušteno ruku u džep i vadi plik love. Izfrflja pet iljada i nesto eura. Tresne ih na pult. Uzme ka seljo grizlija ispod ruke i ode. Prođemo kapiju, a alarmu ni glasa. Ženske u dućanu neznaju šta ih je pomelo. Vjerovatno su popile krivičnu prijavu radi lažnih dojava. Poanta priče: odijelo ne čini čovika, al nije loše ako ga imaš. Ko mu j… mater. Ne pita ist. Koje je to ludilo. Doma si bog kojeg svi obožavaju a makneš se 200 km ulivo i hapse te ka klošara. Kakoš ne volit. Nije skida bundu sa sebe do odlaska''.

Ovo je isječak sa snimanja filma ''Making of Trag u beskraju'', snimanog u Milanu, 2002. godine, kojega objavljujemo uz dopuštenje Žareta Batinovića.

 

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.