I U POBJEDI I U PORAZU
Vatreni su najveći hrvatski brend: Stručnjakinja savjetuje kako to preliti u hrvatsku zbilju
Unatoč ispadanju s Europskog nogometnog prvenstva u Njemačkoj, hrvatska reprezentacija je i dalje najveći naš brend u svijetu. To potvrđuju i komunikacijski stručnjaci, a nacija je isto tako na Vatrene najponosnija. Iako nisu prošli grupu, svi govore o tome koliko su nogometaši napravili za Hrvatsku i to je dokaz da je podrška Hrvata jaka i u pobjedi i u porazu.
Hrvatska nogometna reprezentacija sletjela je u Zagreb. Iako Vatreni nisu bili raspoloženi, brojni navijači koji su ih dočekali su im pokazali kako za tim nemaju razloga jer u Hrvatskoj imaju i uvijek će imati pozitivnu reputaciju. Naime, ono što su nam omogućili posljednjih sedam godina je samo na ponos. Iako se uvijek nađu neke kritike, navijači imaju itekako pozitivno mišljenje i nakon Eura te smatraju kako je poraz sastavni dio nogometa i života.
Koliko su veliki istaknuo je talijanski novinar na presici na kojoj je znatno nahvalio kapetana Luku Modrića nakon što je Hrvatska praktički ispala iz grupe. "Luka, htio sam ti zahvaliti na svemu što si pokazao, ne samo večeras, nego tijekom cijele karijere. Još jednom si pokazao klasu, zabio si unatoč promašenom penala. Samo sam ti htio ovo reći, molim te da se nikada ne umiroviš jer si jedan od najboljih igrača koje sam ikada komentirao, hvala", rekao je Talijan.
Komunikacijska stručnjakinja Ankica Mamić kazala nam je što ovo znači za promociju Hrvatske u svijetu. "Nogometna reprezentacije ja najvidljiviji i najjači hrvatski brend. To ne samo u smislu poznatosti i vidljivosti nego i u smislu ugleda. Luka Modrić je duša te reprezentacije i njegova priča je osvojila čitav svijet", rekla je za portal Direktno.
FOTO: HINA/Daniel Kasap
'Bilo bi dobro da se ta uspješno kapitalizira'
Mamić je istaknula kako bi za Hrvatsku bilo važno da se njihova vidljivost i uspješnost na neki način kapitalizira i da se prenese u hrvatsku zbilju. "Da nogometaši iz cijeloga svijeta ovdje dolaze na pripreme, da imaju infrastrukturu da se te pripreme mogu održavati zimi pa da onda to koristi naš turizma koji je još uvijek presezonalan, orijentiran iskjlučivo na more", naglasila nam je.
Suprotno od dobre slike koju Hrvatska šalje svijetu, kao i podrške koju hrvatski navijači daju Vatrenima unatoč porazima, dala je srpska reprezentacija. Naime, nijedna reprezentacija nije imala onakav odgovor svojih navijača kao što je na ovom Europskom prvenstvu imala srpska. Navijači su igrače gađali čašama, vrijeđali nogometaše, dok su im drugi savjetovali da se uče od Hrvata kako se gine za sveti dres.
Hrvati ponovno svijetu pokazali kako se voli sveti dres: 'Treba se znati nositi i s porazima...'
"Nažalost, u jednom kratko periodu i hrvatski navijači su bili problematični, srećom to se promijenilo u velikoj mjeri zahvaljujući toj pozitivnoj reputaciji koja je proizašla iz sportskih rezultata. To sigurno nije lijepo, nije dobro i ne šalje dobar primjer mladima u toj zemlji koji se žele baviti nogometom ili koji se već bave nogometom", kazala je te je istaknula kako je većina hrvatskih navijača na Euru Hrvatskoj bila na ponos.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.