'LJUTI SMO'

Ugostitelji masovno vraćaju zalihe: 'Ne želimo trovati goste, zašto nam policija ništa nije javila?'

Autor

dem

Ugostitelji su počeli vraćati sve svoje zalihe Coca-Cole i vode Romerquelle svojim dobavljačima. Zanimljivo je napomenuti da veletrgovci nisu primili nikakve poruke ili upute od proizvođača, što je neuobičajeno u ovom poslu gdje se obično povrati događaju uz uobičajenu proceduru. Osim toga, Coca-Cola je promijenila svoj cjenik od petka, što znači da će cijena male bočice za ugostiteljske objekte porasti za četiri centa.

08.11.2023. u 17:26
Ispiši članak

"Mi ne znamo što se događa, a ne želimo trovati naše goste i odlučili smo vraćati sve zalihe Romerquelle i Coca-Cole, a ako u međuvremenu saznamo da se sumnja na još neka pića i to ćemo vratiti. Nemamo vremena pratiti serijske brojeve, ni ne znamo što je u kojoj ambalaži i zato sve vraćamo. Jako smo ljuti na policiju što nam nije još ranije javila da se sumnja na trovanja, ako to znaju još od petka, ostavljajući nas da prodajemo robu koja je možda opasna za naše goste", kazao je za Lider Mediju Franz Letica, predsjednik Udruženja ugostitelja Grada Zagreba, koji je u komunikaciji sa svim udruženjima ugostitelja u zemlji.

Coca-Cola Hrvatska napokon se oglasila: 'Izražavamo našu duboku zabrinutost...'

Trenutno nema službenih informacija o potencijalnim tužbama protiv proizvođača, ali doznaje da se ozbiljno razmatra ta opcija i da bi moglo biti osnova za takve postupke. Također, svi pažljivo prate vijesti o novim saznanjima inspektorata.

Isto tako, zanimljivo je da proizvođač još nije uspostavio kontakt s kupcima u vezi s eventualnim povratima, što je neuobičajeno u ovakvim situacijama, prema informacijama dobivenim od veletrgovaca.

Coca - Cola Hrvatska im se nije oglasila

"Zna se dogoditi da nam proizvođač javi da se dogodila greška u proizvodnji, proizvođači to prate, znaju seriju koja je sporna i napravimo povrat prema uputama. Zasad nam se nitko iz Coca-Cole Hrvatska nije ni obratio. Mi njih još nismo kontaktirali oko toga, ali očekujemo da ćemo moći ostvariti povrat robe", rekao je jedan veletrgovac.

FOTO: Pixabay

Izgleda da Letica ne očekuje da će ugostitelji pretrpjeti ozbiljne financijske štete zbog ovog slučaja. Prema njegovom stavu, iako bi se možda mijenjali određeni proizvodi, ljudi će i dalje posjećivati kafiće i restorane, te će naručiti druge artikle.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.