NOVO UPOZORENJE

Po ovome smo još uvijek na najnižem mjestu u Europi: 'Ima prostora za napredovanje'

Autor

im

U Europskom domu u Zagrebu održana je eurotribina o zaštiti prava potrošača i primjeni europske direktive u praksi.

30.01.2024. u 09:11
Ispiši članak

Na godinu se zaprimi oko tri tisuće pritužbi građana, od kojih se najveći dio odnosi na probleme s jamstvom, materijalnim nedostacima i online trgovinom. Potrošačke udruge žale se na sporost mjerodavnih institucija u rješavanju potrošačkih prigovora,

Ističu da smo i dalje na začelju Unije kada je riječ o informiranosti građana o potrošačkim pravima. "Ono gdje mi trebamo poraditi to je pitanje informiranja potrošača, svjesnosti o svojim pravima", rekao je Tomislav Sokol, zastupnik u Europskom parlamentu.

FOTO: HINA/Zvonimir Kuhtić

'Ima puno mjesta za napredovanje'

"Mislim da tu ima još puno prostora za napredovanje. Studija EK-a je pokazala da je svijest o pravima potrošača u Hrvatskoj još uvijek na nižoj razini od prosjeka EU-a", istaknuo je Sokol.  "Što se tiče žalbi tu je jamstvo i materijalni nedostatak te online kupovina odnosno prijevare", objasnila je Danijela Marković Krstić iz Europskog centra potrošača.

Omiljena modna trgovina Hrvata na meti kritika zbog reklame: 'One ne žele da se glave okreću'

"Kao i krivotvorena roba", nadodala je Danijela Marković Krstić. "Nakon toga imamo sezonske pritužbe, kada je zima imamo pritužbe na određena skijališta, a kada je ljeto na najam auotombila, smještaj u hotelima, privatni smještaj", poručila je Marković Krstić, piše HRT.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.