SPORNA REKLAMA
NOVI OBLIK ŽIVOTA? A1 stavio zločinca Tita u spot, korisnici najavljuju prelazak u drugu mrežu
Kao što smo pisali, A1 Hrvatska novo je ime i brend telekoma Vipnet. Promjena je nastupila od ponedjeljka, 1. listopada. Počeci su uvijek teški, no A1 je dobio pozornost nekih komentatora i zbog svoje reklame.
A1 koristi novi slogan 'Novi oblik života', a u tom kontekstu osvanula je i njihova prva reklama. Spot počinje kadrovima događaja iz prošlosti koji su bile popularni i uobičajeni da bi se prebacio u sadašnjost i objašnjavao novo doba, odnosno 'nove oblike života' koji su danas popularni i uobičajeni, razne aplikacije preko mobitela, računala i slično. "Što smo znali, više ne vrijedi", poručili su u reklami.
"Ne želimo pločicu koju nosimo u džepu zvati telefon jer njome najmanje telefoniramo. Za nas su telekomi stvar prošlosti. Treba nam netko tko razumije svijet kojem mi već pripadamo. Zato, bye bye Telekomi, Vip je postao A1 - naš vodič kroz nove oblike života", stoji u objašnjenju ove reklame.
Međutim, prvi kadar reklame, koji prikazuje događaje iz prošlosti, pokazuje Dan mladosti na stadionu JNA u Beogradu s ogromnim transparentom 'Volimo te' upućen Josipu Brozu Titu ispod kojeg stoji crvena zvijezda petokraka.
To nije sjelo nekim korisnicima, a jedna od njih najavila je i raskidanje pretplatničkog ugovora.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.