'RADI TO INDIREKTNO'
Stručnjakinja o iznenađujućoj Milanovićevoj odluci: 'Boji se da ne pogriješi'
U petak počinje prikupljanje potpisa za predsjedničke izbore, a kandidati će u 12 dana morati skupiti 10 tisuća potpisa. Najkasnije dva dana nakon, DIP objavljuje konačnu listu kandidata, što znači i početak službene kampanje.
"Dosadašnja pretkampanja je blijeda, blijeda je iz dva razloga. Jedan od razloga je zato što kandidati, premda imaju programe, imaju odgovarajuće političke poruke - oni ih nisu jasno komunicirali. Nemamo sukoba, nadmetanja između odgovarajućih političkih ideja i sadržaja koje oni nude", smatra komunikacijski stručnjak Pero Maldini.
Komunikacijska stručnjakinja Smiljana Leinert-Novosel tvrdi da se u komunikacijskom smislu mijenjaju taktike, a posebno je to vidljivo, kako tvrdi, na primjeru aktualnog predsjednika Zorana Milanovića.
"Opredijelio se za varijantu koja ga štiti od prevelike komunikacije u javnosti, odnosno on to radi sada indirektno bojeći se da ne pogriješi i to je poanta njegove komunikacije. S druge strane Dragan Primorac mora ići među ljude, mora se izlagati i pokazati da je on drugačiji", naglasila je stručnjakinja.
FOTO: Marko Todorov / CROPIX
'Predsjednika za predsjednika'
Misli da Primorac to i naglašava sloganom "Predsjednik koji ujedinjuje", dok se oko Milanovićeva "Predsjednika za predsjednika" dignula prašina, s obzirom na to da je Franjo Tuđman iskoristio isti slogan 1997.
"Marija Selak Raspudić prva je ušla je ušla s originalnim i izazivačkim, i to prema aktualnom predsjedniku, što je sasvim u redu i na mjestu, jer se bori upravo za tu poziciju, aludirajući da će ponuditi više od karaktera, a vidjeli smo što znači karakter Milanovića. S druge strane imamo Ivanu Kekin, koja se obraća mlađoj generaciji i to je preferirano biračko tijelo", rekao je Maldini za HRT.
Poruka Milanovićeve izazivačice: 'Moramo se kroatizirati i maknuti od duha bivše države'
Mostov Miro Bulj, smatraju komunikacijski stručnjaci, i u pretkampanji je ostao autentičan naglašavajući da je čovjek iz naroda, no važno je, poručuju, i koga birači mogu vidjeti na poziciji predsjednika. "Onaj koji će se oko toga potruditi ima, naravno, usporedno puno veće šanse od onih koji o tome ne vode računa, nego samo brinu o vlastitoj popularnosti", zaključila je Leinert-Novosel.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.