REKLAMA ZA DONJE RUBLJE

SKINULI PREDSJEDNIČKE KANDIDATE Karlovačka tvrtka na zanimljiv se način okoristila predsjedničkom kampanjom

Autor

Lucija Brailo

Karlovačka tvrtka Odoli, koja se bavi proizvodnjom donjeg rublja, započela je zanimljivu marketinšku kampanju. Okoristivši se predsjedničkom kampanjom, privukli su pažnju javnosti, a kakve su reakcije, rekao nam je vlasnik tvrtke Roland Lodoli.

27.12.2019. u 18:24
Ispiši članak

Marketinška kampanja karlovačke tvrtke Odoli, u kojoj reklamira svoje donje rublje brenda Lodoli na prigodan način - ilustriranim predsjedničkim kandidatima iz prvog kruga predsjedničkih izbora, ide uz slogan "Izaberi i ti!"

Ilustrativno prikazani od strane Odoli tvrtke, Kolinda Grabar-Kitarović, Zoran Milanović, Miroslav Škoro, Mislav Kolakušić, Dalija Orešković i Ivan Pernar tako su ostali bez odjeće, a kako je došlo do ove kampanje, rekao nam je sam vlasnik tvrtke, Roland Lodoli.

"Mi postojimo na hrvatskom tržištu već više od 11 godina, počeli smo s muškim ‘push-up’ gaćama. Uglavnom, uvijek se trudimo imati nešto posebno, pa i posebne kampanje. Zato smo sada skinuli predsjedničke kandidate u naše donje rublje", rekao je Lodoli.

 

Kampanju su, kako kažu, postavili s petka na subotu prije izbora, kada je već nastupila predizborna šutnja, a reakcije su većinom simpatične. No ima li išta sporno u takvom načinu oglašavanja?

"Kandidati su javne osobe, a ovo su crteži, mi ne znamo je li nekog od njih to zasmetalo. Cilj nam je, naravno, privući pažnju, a gledamo na to kao na jednu vrstu demokratizacije. Kada smo krenuli u to, nismo mogli naći niti billboarde, ni ništa jer ljudi se očito boje onoga što je na zapadu normalno – da se javne osobe koriste u kampanjama. Kod nas je to očito još uvijek problem. Jedino smo u Karlovcu, u užem centru grada dobili dopuštenje, oni jedini nisu imali problema s tim", istaknuo je Lodoli napomenuvši kako su iz Zagreb plakata i Europlakata odlučili kako neće postaviti reklame.

Lodoli kaže i kako su većinom reakcije simpatične te da nitko ne vidi ništa loše u ovakvoj marketinškoj kampanji.

"Predsjednički kandidati u gaćama, iako smo malo uljepšali neke stvari na ilustracijama", kaže Lodoli, a na pitanje zbog čega je Ivan Pernar jedini odjeveni kandidat na ilustraciji, odgovara:

"Nekoga smo morali odjenuti u trenirku s obzirom da ih proizvodimo, a on nam se nekako učinio najprigodnijim za to".

Inače, tvrtka Odoli prema podacima Poslovne Hrvatske u 2018. imala je prihod od 126.200 kuna i gubitak od 40.000 kuna.

Četiri druge tvrtke (društva s ograničenom odgovornošću) Rolanda Lodolija (Lodoli, Lodoli 1, Naranča i Ares Tekstil) izbrisane su iz sudskog registra tijekom 2014. i 2015. godine.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.