TOP BRAND

Reuters: Portal Direktno je autentični medij hrvatske tradicionalne publike

Autor

Direktno.hr

Agencija Reuters uvrstila je portal Direktno među 16 top brandova internetskih medija u Hrvatskoj. Najrenomiranija svjetska novinska agencija potvrdila je kako građani koji preferiraju tradicionalne vrijednosti prepoznaju portal Direktno kao najautentičniji internetski medij desnog centra.

25.06.2017. u 09:41
Ispiši članak

Da suvereno vladamo medijskim prostorom među desno orijentiranom publikom pokazuje i graf iz istraživanja.

Za razliku od ostalih digitalnih medija uvrštenih na Reutersov popis, portal Direktno na tržištu je kratko (tek dvije i pol godine) i nema iza sebe televizijsku, radijsku niti tiskanu platformu. Naš uspjeh je time veći, a broj 13 sretan je broj.

Portal Direktno u malo je vremena uspio postati prvi izbor konzervativnoj publici i javnosti koja traži drugi pogled na vijesti plasirane u takozvanim ''mainstream'' i razvikanim lijevo orijentiranim medijima. 

U svibnju 2017. portal Direktno je, prema Gemiusu, zabilježio rast posjećenosti u svim kategorijama, s 192 369 jedinstvenih korisnika, 1 998 190 posjeta i  5 588 906 pregleda stranica.

Gemius u svojoj analizi ne uključuje dijasporu, no zato su podaci iz dijaspore uključeni u mjerenja na Google Analyticsu, prema kojemu je u svibnju 2017. portal zabilježio 2 742 951 sesija, 655 899 korisnika i  7 706 751 pregleda stranica.

Cilj nam je rasti i pažljivom obradom aktualnih političkih, gospodarskih, društvenih i sportskih tema opravdati povjerenje što većeg broja građana desnog centra, ujedno tihe većine u Hrvatskoj.

Hrvatska po prvi put uvrštena u Reutersovo istraživanje

Šesto po redu Reutersovo izvješće obuhvatilo je europske, američke i azijske zemlje, njih ukupno 36. Od europskih zemalja po prvi su put uvrštene Slovačka, Hrvatska i Rumunjska.

Ispitano je ukupno 70 tisuća ljudi, od čega u Hrvatskoj 2005. A čak 91 posto ispitanika u Hrvatskoj reklo je kako vijesti traži upravo na internetu.

Cijelo Reutersovo izvješće o digitalnim medijima za 2017. godinu možete pronaći OVDJE.

Autor: Marja Čolak, glavna urednica i direktorica portala Direktno

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.