KAMPANJA O KAMPANJI
REAKCIJE NA KAMPANJU BRENDA LODOLI: Orešković kaže kako reklama podliježe tužbi, a Pernar kako ga reklame ne zanimaju
Nakon što je karlovačka tvrtka Odoli izbacila svoju novu marketinšku kampanju, u kojoj su ilustrativno skinuli predsjedničke kandidate u donje rublje vlastitog brenda Lodoli, stižu i reakcije razodjevenih kandidata. Za portal Direktno su ovaj potez prokomentirali Dalija Orešković i Ivan Pernar.
Odoli je karlovačka tvrtka koja se bavi proizvodnjom donjeg rublja, a njihov posljednji marketinški potez razodjenuo je predsjedničke kandidate iz prvog kruga izbora. Uz slogan "Izaberi i ti", tvrtka je predstavila ukupno šest kandidata koje su odjenuli, doduše ilustrativno, u ono što im najbolje stoji iz kolekcije brenda Lodoli.
Kako kaže vlasnik Roland Lodoli, postoje na tržištu već 11 godina, a počeli su s muškim 'push-up' gaćama. Tvrdi i da se uvijek trude imati nešto posebno, pa tako i posebne kampanje poput ove.
"Zato smo sada skinuli predsjedničke kandidate u naše donje rublje", rekao je Lodoli te dodao kako su kampanju postavili s petka na subotu prije samih izbora, kada je već nastupila predizborna šutnja.
Ivan Pernar, jedini kandidat na ilustraciji kojeg su odjenuli, umjesto razodjenuli kao ostale, kratko nam je rekao:
"Ne zanimaju me te reklame, vidio sam to".
A na pitanje zbog čega je jedini on odjeven, Roland Lodoli je odgovorio:
"Nekoga smo morali odjenuti u trenirku s obzirom da ih proizvodimo, a on nam se nekako učinio najprigodnijim za to".
Oko ove marketinške kampanje, oglasila se još jedna protagonistica reklame, Dalija Orešković, koja nam je rekla kako je karlovačka tvrtka sebe nepotrebno izvrgnula mogućnosti tužbe.
"Kao prvo, nije dopušteno koristiti lik i djelo u reklamne svrhe na ovakav način, bez pitanja i dopuštenja, pa to s pravne strane za tvrtku koja je to učinila predstavlja problem. Nepotrebno su sami sebe izvrgnuli mogućnosti pokretanja tužbi za naknadu štete", rekla je Orešković.
Dodala je kako još ne razmišlja o tužbi, ali i da su tri različita aspekta kako gleda na ovu Lodoli kampanju.
"Što se prvog tiče, ovo podliježe zakonskoj odgovornosti za naknadu štete jer su se koristili mojim likom i djelom bez pitanja i dopuštenja u vlastite komercijalne svrhe. Dakle, to tako u jednom pravno uređenom sustavu ne ide i tu stvarno postoji mogućnost pokretanja parnice, iako to ne znači da ću to doista i napraviti", rekla je Orešković.
Smatra i kako je drugi aspekt zbog čega je kampanja sporna taj što se ovo može na neki način smatrati i prikrivenim političkim oglašavanjem i marketingom, budući da je Kolinda Grabar-Kitarović kao predsjednička kandidatkinja stavljena u prvi plan.
"Kao treća stvar, moram priznati da su crteži sami po sebi simpatični. Meni su, prema onome kako su me nacrtali, zapravo dali kompliment. Ne mogu reći da u tome ne vidim i tračak simpatičnosti. Za sada neću ništa poduzimati po tom pitanju, nisam od onih koji su tako lako uvredljivi, niti sam sklona takvom tipu tužakanja", istaknula je Orešković.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.