A1, HRVATSKI TELEKOM I TELE2
PROVJERILI SMO Jesu li telekomi zbog korone otpuštali djelatnike
U ovo krizno vrijeme nemali broj radnika ostao je bez posla. Prema podacima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje , u posljednjih 20 dana oko 17 tisuća je novih nezaposlenih osoba, a najavljene su reorganizacije u raznim tvrtkama. Najpogođeniji segmenti su svakako ugostiteljstvo i turizam, no rijetko koji sektor prošao je neokrznut. Provjerili smo kako se s novom krizom izazvanom korona virusom nose teleoperateri. Pitali smo jesu li otpuštali radnike te kakvo je stanje u HT-u, A1 i Tele2.
U vrijeme epidemije korona virusa u svijetu pa tako i u Hrvatskoj, mnoge tvrtke suočavaju se s poteškoćama. Neki teleoperateri su čak i prije ove situacije najavljivali restrukturiranje. Slijedom ovih događaja zanimalo nas je kakva je situacija u vodećim kompanijama, je li bilo smanjivanja broja radnika u posljednja dva mjeseca te kakav profil radnika je trenutno najpogođeniji.
Hrvatski Telekom
Iz Hrvatskog Telekoma dobili smo odgovor kako nije bilo otpuštanja radnika zbog trenutne situacije.
"U Hrvatskom Telekomu, koji je u ovom trenutku u potpunosti posvećen osiguravanju povezanosti naših korisnika, nije bilo otpuštanja radi trenutne situacije. Poduzimamo sve kako bismo svojom komunikacijskom infrastrukturom izuzetnog kapaciteta i kvalitete osigurali da povezivanje i telekomunikacijska mreža djeluju punim kapacitetom, na pouzdan i stabilan način, kao i do sada" rekli su iz HT-a.
"Naši prioriteti su zdravlje djelatnika i njihovih obitelji, ali i omogućiti društvu da u ovim teškim trenucima bude povezano." Hrvatski Telekom
Naglasili su kako je ovo težak period, ali da su im prioriteti osigurati zaštitu zdravlja djelatnika. Posebnu zahvalu iskazali su tehničarima na terenu.
"U ovom izazovnom periodu za sve nas, naši su prioriteti osigurati zaštitu zdravlja svih naših zaposlenika i njihovih obitelji, ali i omogućiti čitavom društvu da u ovim teškim trenucima bude povezano. HT je na vrijeme, poštujući upute, savjete i mjere nadležnih tijela, gotovo svim svojim zaposlenicima omogućio da sve svoje poslovne zadatke obavljaju od kuće, dok dio kolega iz naših T-Centara privremeno posao obavlja od kuće na poziciji agenata naše Korisničke podrške. Ipak, postoje oni koji svoj posao jedino mogu obavljati na terenu, u kontaktu s korisnicima, licem u lice. Zato smo iznimno ponosni na naše tehničare, njih 700, i njihov doprinos koji bezuvjetno daju društvu u ovom razdoblju. I ovim putem upućujemo zahvalu tehničarima HT-a koji diljem Hrvatske svakodnevno rade na terenu i osiguravaju našim korisnicima nesmetanu povezanost", zaključili su iz HT-a.
A1 Hrvatska
Iz A1 su nam također odgovorili kako unatoč kriznoj situaciji nije bilo smanjenja radnih mjesta.
"A1 Hrvatska i u ovoj kriznoj situaciji iznimnom kvalitetom komunikacijske infrastrukture osigurava da telekomunikacijska mreža funkcionira na pouzdan i stabilan način te pruža kontinuitet ključnih telekomunikacijskih usluga, pogotovo podršku kritičnoj nacionalnoj infrastrukturi kao što je zdravstveni sustav i drugi javni servisi", rekli su iz te tvrtke.
"Od počeka epidemije virusa Covid-19 u našem fokusu poduzimamo sve potrebne mjere kako bi zadržali stabilnost poslovanja i sigurnost radnih mjesta, istovremeno vodeći brigu o korisnicima kojima želimo osigurati najkvalitetniji sadržaj i najbolje usluge te na taj način pomoći da što lakše i jednostavnije prođu kroz trenutačno razdoblje. U A1 Hrvatska nije bilo smanjenja broja radnih mjesta zbog situacije uzrokovane epidemijom korona virusa", zaključili su iz A1 Hrvatska.
Tele2
Iz Tele2 poručuju kako im je očuvanje radnih mjesta i zdravlje zaposlenika prioritet.
"Telekomunikacije smatramo jednim od najvažnijih strateških sektora nužnih za funkcioniranje društva, a njihova važnost još više dolazi do izražaja u ovim izvanrednim okolnostima zbog korona virusa.
Svjesni smo da novonastala situacija utječe na gospodarsko okruženje i odražava se na poslovanje svih gospodarskih subjekata pa tako i Tele2. Iako neki od naših kanala trenutno nisu u funkciji, tu prvenstveno mislimo na prodajni kanal (maloprodaja i prodaja poslovnim korisnicima), nismo smanjivali broj djelatnika jer nam je prioritet uz, očuvanje zdravlja djelatnika, i očuvanje radnih mjesta te kontinuiteta poslovanja" rekli su iz Tele2.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.