OVAKO SE GUBE KUPCI

PLJESNIVI KOLAČI U VELIKOM TRGOVAČKOM LANCU Nakon reklamacije proizvoda nisu se udostojali ni ispričati na licu mjesta

Autor

ri

Uoči Uskrsa čitatelj portala Direktno obavio je predblagdansku kupovinu i pritom, između ostalog, kupio pakiranje gotovih kolača u Super Konzumu u Dubravi. No, na sam Uskrs, koji se ove godine poklopio i s njegovim rođendanom, dočekalo ga je neugodno iznenađenje.

14.05.2020. u 09:24
Ispiši članak

Kolači su bili pljesnivi. "Zagrizao sam jedan kolač prije ručka na Uskrs i u ustima sam osjetio odvratan okus. Trenutačno sam ga ispljunuo i uočio tragove plijesni na kolaču, ali i još nekima koji su izvađeni iz pakiranja", prisjetio se čitatelj. Rok trajanja proizvoda je bio 14. svibnja 2020.

Informaciju o ovome poslao je na Facebook stranicu Konzuma s pripadajućim fotografijama kolača te zatražio objašnjenje. Isto je zatražio i od proizvođača. Za razliku od Konzuma, proizvođač se odmah ispričao i ponudio da dostavi novo pakiranje kolača u trgovinu u kojoj je kupljena na ime našeg čitatelja koji je čitatelj nakon nekoliko dana preuzeo. Dodatno su najavili da će poslati i poklon kolač kao vid odštete, koji Konzum, ako ga je dobio, čitatelju do danas nije dostavio.

Reakcija Konzuma bez riječi isprike

Iz Konzuma su čitatelja savjetovali da dođe s proizvodom u trgovinu u kojoj je obavio kupnju te, uz predočenje računa, napravi reklamaciju. Pritom se ni u jednoj riječju nisu ispričali, ali su zahvalili na razumijevanju. "Cijenim njihovu brzu reakciju, ali presumpciju da razumijem što se dogodilo ne prihvaćam. Posebno uzevši u obzir da je odgovor poslan bez ijedne riječi isprike". Od njih je zatražio barem jedan razlog zbog kojeg s pričom ne bi izašao u javnost.

U odgovoru na to na Facebook stranici Konzuma su se ispričali na neugodnosti i naveli da bi čitatelj ispriku dobio na licu mjesta pri povratu proizvoda jer takve situacije nisu njihova praksa poslovanja. No, isprika na licu mjesta je izostala. Čitatelju je proizvod zamijenjen novim koji je na njegovo ime i prezime poslao proizvođač. Pritom je, ispred drugih kupaca, doveden u neugodnu situaciju da bira između proizvoda koji je njemu poslao proizvođač i povrata novca. Ne želeći uvrijediti osobe s kojima je bio u komunikaciji na Facebook stranici proizvođača kolača uzeo je pakiranje i otišao.

Doveden u neugodnu situaciju, a obećana isprika na licu mjesta je izostala

Ponovno se obratio Konzumu ljut na njihovu praksu poslovanja i neugodnu situaciju u koju su ga doveli bez riječi isprike na licu mjesta. Uslijedio je birokratski odgovor. "Žao nam je što nismo uspjeli vratiti vaše povjerenje. Naša je poslovna praksa da kupcu ponudimo dvije opcije: povrat novca ili zamjenu proizvoda. Zamjenska (ovdje je stajalo ime proizvoda, op.a.) zasigurno je bila poslana iz razloga jer je prvobitno pakiranje kolača bilo blagdansko izdanje i isti više nisu u prodaji nakon završetka blagdana, Uskrsa. Imali smo najbolju moguću namjeru prilikom povrata vašeg povjerenja i zaista nam je žao što ista namjera nije prepoznata s vaše strane. Nadamo se, da se ista situacija neće ponoviti. Također, o svemu smo izvijestili i kolege koje su zaduženi za taj segment poslovanja."

Ovakav propust trgovačkom lancu, koji je država spasila od gotovo sigurne propasti, dogodio se u vrijeme kad su trgovine radile od 9 do 17 sati uz stroge mjere fizičke distance te stroge mjere dezinfekcije prostora i stvari u trgovinama. Dezinfekcijsko sredstvo je bilo na ulazu, ali kolica u koje kupci stavljaju robu, najblaže rečeno, nisu baš bile čista. O pljesnivom proizvodu koji je netko stavio u hladnjak da i ne govorimo.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.