TRAGOM DOJAVA

Pitali smo poznate TV voditelje i novinare jesu li posjećivali ilegalni klub Dragana Kovačevića u Slovenskoj; neki od njih izbjegavaju odgovor...

Autor

bl

Afera JANAF samo je jedna u nizu afera koja posljednjih dana "trese" Hrvatsku. Naime, osumnjičeni Dragan Kovačević na čelu Jadranskog naftovoda proveo je osam godina. Kao što smo već pisali, u slučaju optužbi vezanih uz JANAF, Kovačeviću se na teret stavlja da je u studenome prošle godine primio mito od čak 1,96 milijuna kuna mita kako bi dodijelio nekoliko poslova vlasniku Elektrocentra Petek, Krešimiru Peteku.

01.10.2020. u 16:32
Ispiši članak

Prvi čovjek JANAF-a, sada je to očito, prekršio je cijeli niz propisa i bez da je uhvaćen u primanju mita. Kovačević je na adresi u Zagrebu u Slovenskoj 9 registrirao nekoliko tvrtki kojima je bio vlasnik, a čije upravljanje je prema podacima iz sudskih registara prepustio drugima – fizičkim osobama ili odvjetničkom društvu. Prema pisanju medija Kovačevićev "klub", o kojem se priča posljednjih dana, pohodili su ljudi iz državnog vrha, ministri, bivši predsjednici, sadašnji predsjednik, suprug bivše predsjednice, saborski zastupnici, suci, novinari, glumci...

U klub nitko nije mogao ući nepozvan. Nisu izdavani računi, ništa za ''klub'' nije kupovano preko računa, već isključivo gotovinom.

U njemu je radio konobar, koji je očito plaćan gotovinom, a susjedi su viđali poznate osobe, zaštitare, ali i prostitutke. Posjetitelji kluba govorili su o nekakvom klubu Slavonaca, no tako nešto ne postoji u registru udruga. Kovačević je cijelu priču razvijao godinama i pokrenuo ju je 2006. pod nazivom "Slavonska ravnica".

Posebnu buru u javnosti izazvalo je priznanje predsjednika Milanovića da je svratio u klub za vrijeme "lockdowna" jer mu je to bilo "praktično", a zatim je kazao da su u Klub dolazili i neki poznati i utjecajni novinari.

"Nemojte da počnem pričati za koga znam da je tamo odlazio (u 'Klub', op. a.), a trenutno moralizira i soli pamet svima. Tu ima i ljudi iz medija i to ne jedna osoba. Neću reći, ali neka znaju da se zna", rekao je Milanović.

Pitanje je zašto su otkrivena sva imena osoba koje su dolazile u klub, a imena novinara ostala tajna? Naime, kao gosti sada već nadaleko poznatog ilegalnog kluba u Slovenskoj spominju se imena brojnih ministara, poduzetnika, sudaca, glumaca, glazbenika, ali ne i novinara. Tragom izjava da su u klub zalazili i poznati novinari i TV voditelji, kontaktirali smo osobe čija su se imena dovodila u kontekst ilegalnog kluba u Slovenskoj ulici.

Jedno od imena o kojima se spekulira da je dolazio u klub ime je poznatog RTL-ovog voditelja Zorana Šprajca. Stoga smo kontaktirali voditelja RTL Direkta, ali i RTL koji nam je javio da se Šprajc oglasio povodom medijskih spekulacija.

Popularni voditelj odgovorio je u svom stilu: "Moj omiljeni klub je u Preradovićevoj, a ne u Slovenskoj, ali nisu mi mrski ni ostali klubovi u gradu."

"Naravno da nisam bio. Valjda bi pisalo moje ime da sam bio tamo, čisto sumnjam da bi mene prešutjeli", rekao je Romano Bolković, poznati TV voditelj i suosnivač i suvlasnik OTV-a. 

"Za Milanovićevu izjavu ne mislim da je prijetnja, nego čak mislim da je nekorektno. Indikativno je da su samo poštedjeli novinare, ali možda je pošteđena i neka krupnija riba, ja to ne znam. Ali spominjana su poznata imena poput Stjepana Mesića, Jakova Kitarovića tako da ne vidim razloga zašto kolege prešućuju ime kolega novinara? Mislim da je to potpuno nekorektno", dodao je.

"Ovo nema nikakve veze s profesionalizmom, s etičkim kodeksom niti moralom struke, što ostavlja mjesta spekulacijama.  Ispada da novinari štite novinare što nije profesionalno. Još jednom ponavljam, niti sam ikada pozvan, niti sam tamo bio niti išta radio", kazao je Bolković.

Glavni urednik televizijskih programa HRT-a Bruno Kovačević, nije bio dostupan za poziv. Na naš upit odgovorio je SMS-om da je na sastanku te se ne može javiti, ali isto tako nam je odgovorio da nije bio u klubu u Slovenskoj.

"Nije istina da sam ikada bio u klubu u Slovenskoj", kratko i jasno je poručio Boris Trupčević, direktor i član uprave 24sata.

Od voditeljice PR-a i korporativnih komunikacija na NovojTV dobili smo odgovor kako poznati novinar Andrija Jarak nikada nije bio u navedenom klubu.

Poslali smo upit i poznatom HRT-ovom voditelju emisije Nedjeljom u 2, Aleksandru Stankoviću od kojega nismo dobili odgovor.

U svakom slučaju, pogrešno je objaviti imena svih ostalih, a izostaviti imena novinara jer su oni u ovom slučaju najmanje bili novinari, već upravo suprotno - dio ilegalnog kluba i poluge prikrivenih centara moći i iako se javnost zabavlja objavom imena, treba objaviti i imena novinara, a ne ih štititi u ime nekakve "lažne solidarnosti novinarske struke".

 

 

 

 

 

 

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.