NELOGIČNO

Pitali smo HPB očekuju li odlazak klijenata zbog Covid potvrda i kako će umirovljenici do svojih mirovina, evo što su nam odgovorili

Autor

bkk

Covid potvrde od utorka su obavezne u svim institucijama i tvrtkama u državnom vlasništvu, ali i vlasništvu jedinica lokalnih samouprava. Jedna od institucija koja ih je uvela je i Hrvatska poštanska banka u državnom vlasništvu. Riječ je o jedinoj većoj banci te vrste koja je najavila takav potez, a osim nje to je učinila i mala Croatia banka.

16.11.2021. u 22:32
Ispiši članak

Zanimalo nas je stoga očekuju li iz HPB-a negativne reakcije svojih korisnika, a možda i njihov odlazak u druge banke, stoga smo im poslali upit.

"Hrvatska poštanska banka poduzela je sve potrebne radnje kako bismo našim zaposlenicima i klijentima koji posjeduju Covid potvrdu odnosno druge odgovarajuće dokaze o cijepljenju, preboljenju ili testiranju omogućili nesmetan ulazak u poslovne prostore i objekte Banke te pristup svim traženim uslugama", odgovorili su iz Banke.

"Na raspolaganju smo klijentima za podršku i dodatne informacije, kako bi neometano nastavili poslovanje s Bankom bilo da koriste usluge u poslovnoj mreži ili će se, ukoliko do sada nisu, odlučiti na korištenje digitalnih kanala i usluga čiji broj korisnika i opseg poslovanja stalno raste, posebno u razdoblju pandemije", dodali su.

Istaknuli su korištenje digitalnih usluga kako bi klijentima dodatno olakšali pristup bankarskim uslugama.

Starije korisnike upućuju na digitalne alate!?

"Putem internetskog i mobilnog bankarstva mHPB te putem ePoslovnice moguće je ugovarati i koristiti sve glavne bankarske usluge brzo, jednostavno i sigurno. Korisnicima je omogućen uvid u stanje i pregled svih računa, različite vrste plaćanja i prijenosa sredstava, pregled kredita, depozita, prometa po karticama, blokada, deblokada te povećanje limita po karticama, kupoprodaja deviza, kupnja, prodaja i prijenos udjela u fondovima HPB Investa, ugovaranje oročene štednje, komunikacija s djelatnikom banke putem chata, audio ili video poziva i još mnogo drugih usluga i funkcionalnosti. Za sve informacije klijentima je na raspolaganju naš besplatni info telefon 0800 472 472 radnim danom, blagdanima i praznicima od 6 do 22 sata, a mogu nam se obratiti i putem emaila: [email protected]", stoji u odgovoru HPB-a.

Osvrnuli su se i na svoje korisnike - umirovljenike.

"Umirovljenici koji primaju mirovinu putem tekućeg računa HPB-a svoja sredstva mogu dobiti na kućnu adresu putem Hrvatske pošte kao i do sada bez naknade. Zahtjev za ovakav način isplate moguće je predati:

• pozivom na broj 072 303 304;

• elektroničkom poštom: [email protected];

• obrascem: https://obrasci.posta.hr/isplata te

• izravno u dogovoru s lokalnim poštarom", podsjetili su.

"Banka je tu da pomogne svojim klijentima i pruži im tražene usluge pridržavajući se i provodeći sve važeće propise. Vjerujemo da ćemo naići na razumijevanje i strpljenje naših klijenata jer sve preporuke za zaštitu zdravlja i mjere koje provodimo tijekom aktualne pandemije, uključujući i ovu Odluku Stožera CZ, usmjerene su na veću sigurnost svih nas i suzbijanje bolesti Covid-19. Banka ostaje predana pružanju najviše kvalitete usluge svojim klijentima, u skladu sa zakonskim propisima", stoji na kraju odgovora.

Upit planiraju li tražiti od svojih klijenata korištenje Covid potvrda, poslali smo i nekolicini najvećih banaka koje posluju u RH, a riječ je o Zagrebačkoj banci, PBZ-u, OTP banci, Erste banke te Raiffeisen banci, a odgovor smo dobili iz Erste i OTP banke.

OTP i Erste ne uvode potvrde, u Zagrebačkoj korisnicima mjere temperaturu...

"Odluka Stožera se odnosi na dužnosnike, državne i javne službenike, lokalne službenike, zaposlenike trgovačkih društava u vlasti države ili lokalne samouprave. U OTP banci ćemo kao i do sada provoditi mjere koje osiguravaju čuvanje zdravlja svih naših djelatnika, klijenata te svih osoba koje dolaze u naše prostore.

Kao i do sada, u svim zajedničkim prostorima je obvezno nošenje zaštitne maske kao i u prostorima gdje se radi s klijentima (poslovnice). Kao poslodavac potičemo djelatnike na cijepljenje u svrhu zaštite zdravlja svakog pojedinačno, ali i nas kao radne zajednice u cjelini", stoji u odgovoru Silvija Bareša.

"Erste banka trenutačno u svojim poslovnicama nije obvezna tražiti od klijenata Covid potvrde, niti zasad planira uvođenje takve prakse. No važno je napomenuti da je tijekom trajanja pandemije Erste banka stavila fokus na što veću sigurnost zaposlenika i klijenata. Klijentima se prvenstveno savjetuje da sve bankarske aktivnosti koje mogu, obave koristeći digitalne usluge. Ako je dolazak u poslovnicu neophodan, klijenti se upućuju da uz obavezno korištenje maske za lice, u skladu s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, svoj red pričekaju na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba ili ispred poslovnice", stoji u odgovoru Erste banke.

Neslužbeno doznajemo, kako najveća hrvatska banka, Zagrebačka, zasad neće uvoditi Covid potvrde iako ima najstrožiju proceduru jer klijentima mjeri temperaturu prije ulaska u većinu poslovnica.

 

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.