BANKARSTVO BUDUĆNOSTI
Pionir u financijskoj tehnologiji i mobilnom kreditiranju
Strategija Ferratuma – Vodeća mobilna banka
Posvećeni smo svojoj viziji stvaranja vodeće mobilne banke koja će biti pokrenuta u Europi tijekom 2016. godine.
Bankarski sektor se mijenja. Dolazi do značajnog porasta tržišta mobilnog bankarstva radi povećanja uporabe smartphonea diljem svijeta i promjena u ponašanju potrošača. S dugogodišnjim stručnim znanjem u području usluga mobilnog bankarstva, Ferratum je u dobroj poziciji da bude prepoznat kao mobilna banka u doba digitalne revolucije.
Ferratum Bank Ltd posjeduje licencu EU kreditne institucije, koja Ferratum grupi omogućuje da sudjeluje u reguliranim transakcijama koje zahtijevaju bankovnu licencu u svim državama članicama EU-a. Ferratum je dobro pozicioniran u ovom novom bankarskom okruženju slijedeći Strategiju mobilne banke.
Ferratumovi klijenti
Naša baza klijenata obuhvaća široki presjek populacije naših tržišta. Tipični Ferratumov klijent predstavlja kućanstvo srednje klase. U 2014. godini među našim klijentima gotovo podjednako su bili zastupljeni i muškarci i žene. Imamo aktivne klijente među svim dobnim skupinama. Parovi s djecom predstavljaju 42% Ferratumovih klijenata, dok udio pojedinaca iznosi 35%. Dvije trećine Ferratumovih klijenata zaposleno je na puno radno vrijeme.
Ujedinjenjem naših klijenata obično se želi postići jednostavno, brzo i anonimno zatvaranje kredita sa što manje birokracije. Korištenje proizvoda podijeljeno je kako slijedi: računi (39%), impulzivna kupnja (36%), hobiji (11%), restorani (8%), plaćanje dugova (3%) i ostalo (4%).
Ferratumovi proizvodi i usluge
Ferratum nudi brze, dostupne i povjerljive kredite potrošačima. Uslugama se može pristupiti putem interneta ili mobilnih uređaja, a odluka o kreditu se obično donosi u roku od nekoliko minuta. Klijenti mogu podnijeti zahtjev za kredit u iznosu između 25 EUR i 2.000 EUR. Ferratum također nudi otplatu kredita na rate malim poduzetnicima s uspješnim referencama u razdoblju od 6 do 12 mjeseci.
Nedavne studije pokazuju da će se korištenje mobilnih bankarskih rješenja također značajno povećati u nadolazećim godinama i zbog promjena u ponašanju potrošača. Ferratumova strategija je usmjerena na stvaranje održive ponude proizvoda i dugoročno planiranje. Ona se fokusira na organski rast, daljnje zemljopisno proširenje i dodatni razvoj portfelja proizvoda.
Dodatne informacije:
Rezultate „Ferratum Christmas Barometer 2015.“ istraživanja potrošačkih navika pogledajte ovdje.
Detaljnije poslovne informacije o Ferratumu pogledajte ovdje
Za više informacija o Ferratum grupi posjetite stranicu www.ferratumgroup.com
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.