OPTIMIZAM NA VRHUNCU

OTVORENO Mladima i narodu poslana je poruka da možemo, Hrvatska više nije 'no name'

Autor

Što će uspjeh hrvatske nogometne reprezentacije na Svjetskom prvenstvu u Rusiji donijeti Hrvatskoj, tema je o kojoj se raspravljalo u Otvorenom.

17.07.2018. u 07:12
Ispiši članak

Barbara Mesić, glavna savjetnica ministra turizma u emisiji je kazala kako se procjenjuje da je 250 stranih novinara prisustvovalo današnjem događaju. Hrvatska je, kaže, na Googleu postala jedan od najtraženijih pojmova, o njoj se i tvitalo. 

Tomislava Ravlić, direktorica za trgovinu i uslužne djelatnosti pri HGK kazala je kako se najviše trošilo u vrijeme utakmice s Englezima. Ovakav emotivni naboj potiče, kaže, optimizam potrošača i dobro djeluje na gospodarstvo pa je tako pred i na dane samih utakmica potrošnja u trgovini na malo rasla 12-14 posto, u ugostiteljstvu 10 posto i više. 

Na što se trošilo? Apsolutni rekord, otkrila je, drže televizori, kojih je prodano 400 posto više. Tu su i grickalice s 80 posto većom prodajom nego što je uobičajeno, slijede alkoholna pića s oko 70 posto, kupovala se i sportska oprema te navijački rekviziti.

U kategorije koje su najviše profitirale u ovom nogometnom ludilu spada i turizam. Porasle su, naglašava, i turističke ture. 

"Ova situacija dokazuje koliko optimizam utječe na ljude", kaže profesor Boris Blažinić.

"Euforija ne samo da je povećala potrošnju, nego je poslala snažnu poruku ljudima izvan Hrvatske da ju posjete."

Govoreći o spektakularnom dočeku Vatrenih, kaže:

"Milim da je to veličanstveno i da je to našem narodu trebalo. Ne smijemo zaboraviti kroz što sve prolazimo, u ovom trenutku se stvorilo zajedništvo koje je rezultiralo zaraznim emocijama. Ljudi vole pobjednike, kada David pobijedi Golijata, i ljudi se s tim mogu identificirati, ljudi prepoznaju poruku da možemo, i to je ono što nam je trebalo".

Sve to je, kaže, poruka mladima i cijelom narodu da nismo "no name" i da je Hrvatska zaista brend. "Sav taj uspjeh se asocira i s našim proizvodima i našim destinacijama, ljudi prepoznaju Hrvatsku kao srčanu zemlju", rekao je.

Dubravko Šimenc, voditelj u odjelu za strateške marketinške projekte Hrvatske turističke zajednice naglašava važnost i ulogu društvenih mreža u ovakvim situacijama. Zahvalio je svim ljudima koji su došli, Gradu Zagrebu, policiji. Napomenuo je da nije bilo incidenata i da je to u ovih par dana promijenilo sliku o Hrvatskoj i hrvatskom sportu. "Ovo će ne samo sportašima, nego i svima nama, ostati uspomena za cijeli život", zaključio je.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.