ZATO ŠTO JE KVAR TRAJAO MANJE OD 24 SATA

OTKRIVAMO: U A1 najavili da građanima neće nadoknaditi štetu zbog rušenja mreže, a upit o vrsti kvara jednostavno ignorirali

Autor

lb

Tijekom srijede u poslijepodnevnim satima bez interneta su ostali korisnici A1 usluga iz Zagreba, Splita, Osijeka, Slavonskog Broda, Rijeke, Siska i ostalih dijelova zemlje.

29.10.2020. u 15:40
Ispiši članak

Iako je poteškoća većini korisnika uklonjena za, kako navode iz Službe za korporativne komunikacije A1, manje od dva sata, poslali smo upit teleoperateru da nam pojasne što je uzrokovalo kvar, može li se očekivati da se ovakva neugodnost zbog tehničkih poteškoća ponovi i, za građane vjerojatno najvažnije, misli li A1 korisnicima nadoknaditi štetu za vrijeme koje nisu mogli koristiti uslugu.

"Jučer poslijepodne dio korisnika fiksnog interneta imao je poteškoće s korištenjem usluge. Tehničke poteškoće su za većinu afektiranih korisnika otklonjene u sat i pol vremena. Napominjemo, da za to vrijeme niti u jednom trenutku nije bilo prekida ostalih telekomunikacijskih usluga", ističu u odgovoru.

Naknada je obaveza samo ako kvar traje duže od 24 sata

Osim što je teleoperater ignorirao dio našeg upita koji se odnosi na uzroke kvara te mogu li se očekivati slični problemi u budućnosti, iz nastavka odgovora može se iščitati da A1 nema obavezu, a vjerojatno niti namjeru, nadoknaditi korisnicima neugodnost koju su u srijedu imali, jer kvar nije trajao dulje od 24 sata.

"Pravilnikom o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga, provedbenim propisom Zakona o elektroničkim komunikacijama, uređeni su odnosi krajnjih korisnika i operatora. Navedenim pravilnikom propisano je da ako zbog tehničke smetnje i/ili smanjenja kakvoće usluge u djelokrugu odgovornosti operatora, a koju operator nije uklonio u roku od 24 sata od trenutka prijave kvara, krajnjem korisniku nije bio omogućen pristup ili korištenje usluga, umanjuje se njegova naknada za mjesečni ili tromjesečni pristup komunikacijskom sustavu ili se korisnik na drugi način obeštećuje, i to razmjerno broju dana trajanja tehničke smetnje. Sinoćnje tehničke smetnje otklonjene u roku punom kraćem od 24 sata. Još jednom se iskreno ispričavamo svim korisnicima zbog poteškoća i neugodnosti u korištenju A1 usluga", zaključuju u odgovoru iz A1.

Dio upita o uzroku kvara i potencijalnim budućim poteškoćama u korištenju usluga teleoperatera A1 smo ponovili, ali odgovor je bio još jedna pljuska korisnicima. 

"Kao što smo naveli imali smo tehničke poteškoće koje su ubrzo otklonjene", zaključili su.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.