SAŠA RUNJIĆ

ODLAZAK RADMANOVOG KADRA Bivši ravnatelj Programa HRT-a dobio izvanredni otkaz

Autor

ri

Portal Direktno doznaje da je bivši ravnatelj Programa HRT-a Saša Runjić 17. listopada dobio izvanredni otkaz Ugovora o radu. Runjića je na tu funkciju postavio Goran Radman na temelju javnog natječaja. Prethodno je od njegova prethodnika zatražio mandat na raspolaganje te u međuvremenu postavio, sada također bivšu ravnateljicu Produkcije Mariju Nemčić vršiteljicom dužnosti.

27.10.2019. u 21:20
Ispiši članak

Saša Runjić stupio je na dužnost u rujnu 2014. i na toj je funkciji ostao do proljeća 2016. kada ga vršitelj dužnosti Glavnog ravnatelja HRT-a Siniša Kovačić smjenjuje i kao v.d. ravnatelja Programa HRT-a postavlja Jozu Barišića. Tada ga prebacuju u redakciju Unutarnje politike Informativnog medijskog servisa HRT-a zajedno s njegovim pomoćnikom.

Na dužnost je izabran iako je kreativno osoblje HRT-a (zaposlenici koji izravno sudjeluju u stvaranju programa, op.a.) na savjetodavnom izjašnjavanju najvišu potporu dalo drugom kandidatu Zvonimiru (Zvonku) Varošancu. S obzirom na to da Radman često nije prihvaćao savjete zaposlenika na izjašnjavanje je izašlo tek manje od 10 posto kreativnog osoblja. Izabran je na ponovljenom javnom natječaju nakon što je prvi poništen jer, kako je tada pojašnjeno, nitko od kandidata nije zadovoljio uvjete HRT-a.

Na HRT je došao iz svoje producentske kuće Fikcija, a ranije je bio urednik zabavnog programa RTL-a i priloga TV studio u Jutarnjem listu. Potvrdu informacije o izvanrednom otkazu Runjiću zatražili smo od HRT-a koji nam je odgovorio odavno generiranom rečenicom kako ne komentira radno-pravne odnose.

Po dolasku na HRT Runjić je za svog pomoćnika za posebne projekte imenovao Željka Rogošića, inače kuma Gorana Radmana. Rogošića je vjenčani kum Radman doveo na HRT nešto ranije kao glavnog urednika Prvog programa HTV-a iako su zaposlenici preferirali druge kandidate. Ni Radman ni Rogošić nisu pokušavali zanijekati kumsku povezanost no izbor su branili Rogošićevom stručnošću i kompetentnošću za obavljanje posla na koji je imenovan te jakom poslovnom biografijom.

No ispostavilo se da se dijelovi Rogošićeve biografije ne podudaraju sa stvarnošću. Biografijom se bavilo i Etičko povjerenstvo HRT-a koje je utvrdilo da je biografija dobrim dijelom falsificirana čime je narušen ugled HRT-u. Ubrzo nakon njegove ostavke oglasile su se i nevladine organizacije koje su zatražile i ostavku glavnog ravnatelja HRT-a Gorana Radmana. Međutim, do ostavke nije došlo, a Radman je smijenjen u proljeće 2016. godine. Između ostavke na poziciju glavnog urednika Prvog programa HTV-a i imenovanja na funkciju pomoćnika ravnatelja Programa Rogošić je za osobiti doprinos u televizijskom programu dobio godišnju nagradu HRT-a. Nagradu mu je uručio kum Goran Radman.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.