PR STRUČNJACI:
O Hrvatskoj se više pisalo nakon pobjede nad Rusijom nego u zadnje tri godine, evo kako predsjednica promovira Lijepu našu
"Evo kako splet okolnosti dovodi do toga da brend jedne države odjednom dobije na popularnosti", napisao je Istok Pavlović, a zagrebačka tvrtka Mediatoolkit ustanovila je kako se o Hrvatskoj nakon pobjede nad Rusijom više pisalo nego u posljednje tri godine.
Beogradski influencer i PR stručnjak Istok Pavlović primijetio je kako je Hrvatska zahvaljujući uspjesima nogometne reprezentacije i bodrenju predsjednice Kolinde Grabar-Kitarović iz svečane lože zadobila na prepoznatljivosti u svijetu.
"Evo kako splet okolnosti dovodi do toga da brend jedne države odjednom dobije na popularnosti", napisao je Pavlović, čiju objavu donosimo u cijelosti:
"Ako ukucate 'Kolinda' na Twitteru, vidjet ćete da ljudi iz cijelog svijeta pričaju o tome kako država Hrvatska (za koju mnogi ne znaju ni gdje je) ima neku vrlo cool i šarmantnu predsjednicu koja skakuće po stadionu i putuje običnim putničkim avionom kako bi bodrila svoje igrače. Plus stavljaju i njezine slike s plaže, od kojih pola nisu ni njezine, al' nema veze, poanta je ista.
Efekti koji su se sigurno dogodili zahvaljujući ovome sinoć:
- Mnogi ljudi su otišli na Google Maps da vide uopće gdje je Hrvatska, vidjeli da ima more s puno otoka, pogledali slike, i poželjeli otići tamo, jer 'ako je ovakva predsjednica, onda su sigurno u toj Hrvatskoj i svi ljudi tako pozitivni i vedri'.
- Čak i oni koji znaju gdje je Hrvatska, isto su tako stekli neku ljepšu sliku o toj državi, i opet poželjeli posjetiti je ("planirali smo ovog ljeta Mallorcu, zašto ne bismo promijenili planove i otišli u Hrvatsku?")
- Uzimaju je za primjer u raznim korumpiranim državama kako eto hrvatska predsjednica leti običnim avionom a "naš predsjednik bi na taj let potrošio 10 milijuna eura".
I na kraju, najbanalnije stvari - ali efikasne: ljudi vide ovu crveno-bijelu šahovnicu koju nisu u životu vidjeli ni na jednoj zastavi, i to im dodatno djeluje kao neka 'egzotika'... jer to je takozvani 'one of the kind' vizualni element u moru istih zastava... to im dodatno gradi sliku u glavi da je to neka zanimljiva i unikatna država koju def. treba posjetiti...
Ovdje je znači kombinacija nekoliko faktora:
- Odličan nogometni tim
- Predsjednica koja je opuštena i simpatična
- Država ima lijepo more
- Neobičan motiv na zastavi
- Država je mala i relativno nova (underdog)"
Usto, istraživanje Mediatoolkita pokazalo je kako se o Hrvatskoj u 12 sati nakon pobjede nad Rusijom pisalo više negoli u zadnje tri godine.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.