'ANALIZIRAMO SVAKI ZAHTJEV'
Nakon prozivke klijenata ponovno se oglasila Erste banka: Priznali sve greške
Nakon što je portal Direktno prvi pisao o nezadovoljstvu brojnih klijenata Erste banke, nakon što je ona preuzela poslovanje Erste Card Cluba, tj. izdavača Diners kartica, u četvrtak smo objavili novi tekst o nezadovoljnoj klijentici.
Naime, kako smo pisali, čitateljica (podaci poznati redakciji) tvrdi da je Erste jednostavno prekršila i ignorirala ranije postignute dogovore s Erste Cardom o obročnoj otplati duga i "sva nepodmirena potraživanja naplatila je s mojih računa". "Bez ovrhe, redovne procedure naplate i bez obzira na ranije dogovore o obročnoj otplati", upozorila je i najavila sudsku tužbu.
Sad je stigla rekacija Erste banke koju prenosimo u cjelosti. "Erste banka je svjesna činjenice da je kod jednog manjeg broja korisnika kreditnih kartica, koji su ranije s Erste Card Clubom imali dogovor o obročnoj otplati dospjelog duga, prijenosom poslovanja i ulaskom u sustav banke greškom s njihovih računa, na temelju ugovornog prijeboja, skinut veći iznos od iznosa dogovorene mjesečne obročne otplate.
Banka analizira svaki zahtjev klijenta za povratom sredstava te tamo gdje postoji osnova za povrat viška naplaćenih sredstava, tako i postupa. Važno je naglasiti da banka svim klijentima u ovoj kategoriji proaktivno pristupa te nudi i druge odgovarajuće modele restrukturiranja dospjelog duga, u skladu s njezinim pravilima i poslovnim politikama".
FOTO: Pixabay (ilustracija)
Izrazili žaljenje
Tu nisu stali. "Na taj način će klijentima omogućiti nastavak urednog servisiranja njihovih obveza obročnim putem, u skladu s njihovim mogućnostima. Banka izražava iskreno žaljenje zbog neugodnosti koje je imao bilo koji klijent u ovom procesu migracije te sa svoje strane poduzima sve potrebne korake kako bi kreditno kartično poslovanje u najkraćem mogućem roku ušlo u redovne operativne okvire", objasnili su.
Kako smo ranije pisali, jedna od vodećih hrvatskih banaka, Erste banka, krenula je s racionalizacijom svog kartičnog poslovanja i preuzimanjem tvrtke kćeri Erste Card Cluba, no prvi rezultati su šokantni. Dakle, 1. listopada ove godine Erste banka je preuzela dio poslovanja Erste Card Cluba, tj. izdavanje kartica - od kojih je najpoznatija Diners Club kartica. Svi korisnici Dinersa postali su tako ujedno i klijenti Erste banke, iako to možda dosad nisu bili.
Nakon objave teksta na portalu Direktno oglasio se Erste: Potvrdili su nezadovoljstvo
Erste je ugasila posebnu Dinersovu aplikaciju i pripojila ju bančinoj (tzv. George aplikacija). I o tome je pravodobno obavijestila potrošače. I tu nastaju problemi. Tada smo pisali da se građani žale da im računi stižu prerano, da se uplaćene rate kredita ne vide, da im stanje na računima ne odgovara realnome, da transakcije nisu vidljive niti s odgodom od nekoliko dana i slično.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.