U BORBI S EPIDEMIJOM
MJERE OPREZA U hrvatskim trgovinama postavljaju se antivirusne i antibakterijske zaštitne navlake za ručke na kolicima
Epidemija uzrokovana korona virusom nemilosrdno kosi i ubire žrtve, posebice u Italiji. S obzirom na to da je i u Hrvatskoj zabilježeno 13 slučajeva, ljudi su u strahu od zaraze. Trgovačke centre ne možemo zaobići, ali uz veliku koncentraciju ljudi, opasnost "vreba" od košara i kolica za kupovinu koje su "leglo" virusa i bakterija. U nekoliko trgovina pitali smo kako i koliko često ih dezinficiraju.
Iz SPAR Hrvatska su nam odgovorili kako su poduzeli brojne mjere u skladu s preporukama nadležnih institucija, a u svrhu prevencije širenja virusa te su u kontaktu s nadležnim institucijama i redovito prate najnovije informacije.
"Slijedimo sve upute te smo, prema preporukama Kriznog stožera, povećali mjere opreza u smjeru prevencije od zaraze. Brinemo se da su radna mjesta u centrali i trgovinama čista te smo zaposlenicima osigurali dodatna dezinfekcijska sredstva za održavanje čistoće uređaja i opreme za rad", kažu u SPAR Hrvatska.
Naputke o održavanju redovite higijene daju putem plakata i drugih komunikacija te njima podsjećaju zaposlenike i kupce na mjere kojima se sprječava širenje korona virus. Povećali su broj dezinfekcijskih sredstava u svim trgovinama.
Evidentno je kako ručke na košarama i kolicama, pogotovo vrijeme aktualne epidemije korona virusom, predstavljaju izvor zaraze. Pitali smo koliko se često dezinficiraju i je li u vrijeme opasnosti dezinfekcija češća.
"Često čistimo ručke na kolicima i košarama, postavljamo antivirusne i antibakterijske zaštitne navlake za ručke na kolicima, košarama i na vrata te redovito čistimo POS uređaje kako bi osigurali maksimalnu zaštitu za svoje zaposlenike i kupce", kažu u SPAR-u.
Paze na higijenu i dezinfekciju
Što se tiče trenutnih zbivanja, Lidl u svakoj zemlji ima tim koji prati kretanja u pogledu širenja korona virusa i ako je potrebno, poduzima mjere za zaštitu zaposlenika i kupaca, ali u uskoj suradnji s nacionalnim i lokalnim vlastima.
"Tvrtka Lidl redovito informira svoje zaposlenike o potencijalnim ograničenjima putovanja i brine da se pažljivo poštuju higijenski propisi. Shodno tome, posebno pazimo na higijenu i dezinfekciju u svim prostorijama trgovine te u sanitarnim čvorovima za kupce i djelatnike", kažu u Lidlu Hrvatska.
Iz Kauflanda su također rekli kako je zaštita djelatnika i kupaca na prvom mjestu.
"Zaštita naših zaposlenika i kupaca za Kaufland na prvom je mjestu. Kako bismo to osigurali, uveli smo razne mjere, primjerice, pojačano dnevno čišćenje površina u poslovnicama - to se odnosi isto na košare i POS-uređaje, detaljne higijenske upute za zaposlenike u svim poslovnim područjima, dozatori sa sredstvima za dezinfekciju ruku u svim poslovnicama, redovito informiranje zaposlenika o zabranama putovanja i sl.", rekli su nam iz Kauflanda.
Poslali smo upit i Konzumu koji se do završetka ovoga teksta nije oglasio o mjerama zaštite djelatnika i kupaca.
Iz Plodina su u trenutku kada smo ih kontaktirali bili zauzeti sastankom, a budući da su nam rekli kako nemaju službu za javnost, nismo uspjeli dobiti odgovor kakvo je stanje s dezinficiranjem trgovina i zaštitom zaposlenika i kupaca u navedenom lancu.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.