KOMUNIKACIJSKA STRUČNJAKINJA

Mamić za Direktno: Mediji odlično izvještavaju u krizi, sporni oglasi sigurno su ugovoreni ranije

Autor

lb

Kako mediji prate krizu uzrokovanu korona virusom te apel šefa Nacionalnog stožera civilne zaštite Davora Božinovića da svi koji se bave oglašavanjem prestanu plasirati oglase koji nemaju veze s prehrambenim i higijenskim proizvodima za Direktno je komentirala komunikacijska stručnjakinja Ankica Mamić.

24.03.2020. u 21:35
Ispiši članak

"Mediji odlično odrađuju svoj posao. To se prvenstveno odnosi na komercijalne medije. Iako dobro rade i javni servisi, njihovo financiranje je parafiskalni namet. Komercijalni mediji imaju isti ključni problem kao svi ostali privatni poduzetnici. Mediji rade fantastičan posao. Informacije su uglavnom točne. Nismo imali puno 'fake newsa' po medijima. Kao netko tko radi u odnosima s javnošću, ali i kao građanin moram reći da sam jako zadovoljna načinom na koji prate i odrađuju ovu krizu", rekla je Mamić.

Mamić se osvrnula na apel ministra unutarnjih poslova o micanju oglasa nevezanih za prehrambene i higijenske proizvode iz medijskog prostora te istaknula da joj nije jasno zašto bi Božinović kočio neku gospodarsku aktivnost kad građani ionako neće fizički ići u trgovine.

'Moramo održati privid normalnog života'

"Mi trebamo primarno pokušati održati privid normalnog života. Ako poduzetnik želi oglašavati proizvod koji nije vezan uz prehrambene i higijenske proizvode, ne bi ga se trebalo sputavati. Međutim, ne vidim razlog zašto bi se itko išao oglašavati. Ako vaša trgovina ne radi, nema smisla ni da oglašavate svoj građevinski materijal, kozmetiku, odjeću... Moguće da dio prodaje preko webshopa funkcionira. Ako poduzetnik smatra da je ovo dobra prigoda da se oglašava, zašto ne? Ne znam kako je ministar Božinović to zamislio, ne znam koji proizvodi su mu sporni", istaknula je.

Stručnjakinja dodaje i da novih oglasa vjerojatno nema jer je to prvi izdatak koji su tvrtke izrezale iz svog proračuna.

"Što se tiče oglasa, nešto je sigurno već prije dogovoreno i ti budžeti će se potrošiti do kraja. Novih oglasa vjerojatno nema. To je najvjerojatnije onaj dio budžeta koji su privatne tvrtke prvo išle rezati. Međutim, smatram da je u ovom trenutku svaka gospodarska aktivnost dobrodošla. Pa nitko neće fizički ići u kupovinu ako zna da trgovine ne rade. Svaki pokušaj zadržavanja normalne gospodarske aktivnosti je koristan poduzetnicima, ali i onima u javnom sektoru koji su na prvoj crti borbe protiv korona virusa", zaključila je Mamić.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.