'LJUDI MISLILI DA JE RIJEČ O NEWSBARU'

Mamić o 'nagradnoj igri HNS-a': Zašto bi itko htio provesti dan s političarem? Bizarna kampanja se Vrdoljaku 'obila o glavu'

Autor

Rafael Jurčević

Mladi Hrvatske narodne stranke (HNS)  iz Osijeka pokrenuli su neuobičajenu nagradnu igru u kojoj je glavna nagrada druženje s predsjednikom stranke Ivanom Vrdoljakom.

22.11.2018. u 17:38
Ispiši članak

Naime, na društvenim mrežama pozvali su članove da fotografiraju Osijek, a 10 'najlajkanijih' fotografija osvojit će druženje sa šefom stranke.

"Fotkaj svoj grad, budi u top 10 i provedi dan s Ivanom Vrdoljakom! Sve što trebaš napraviti; napuniti bateriju na svom mobitelu, pronaći mjesto u Osijeku, opaliti fotku i poslati u inbox do 28.11.2018. Sve fotografije bit će objavljene na našem profilu. 10 fotografija s najviše lajkova odvodi autore na dnevno druženje s Ivanom Vrdoljakom", stoji u objavi Mladih HNS-a Osijek.

Kampanja koja je izazvala dosta pozornosti povod je razgovora s PR  i komunikacijskom stručnjakinjom Ankicom Mamić.

"Pitanje je s koje strane PR-a stvar gledate. Postoji teorija koja kaže da je svaka vidljivost dobra po onoj: 'Neka o meni govore pa makar i ružno'. To je imalo opravdanje onda kad je bilo teško ući u medije, kad su se mediji bavili samo ozbiljnim sadržajem. Takav pristup je prikladan za određene profesije, ali je li to prikladno za političara i predsjednika stranke, to je druga stvar", rekla je Mamić za Direktno i dodala da sve ovisi s kojim biračima želite komunicirati.

Mamić se također osvrnula i na reakcije po društvenim mrežama koje su izuzetno loše za potez mladih HNS-ovaca: "Ljudi kažu da su mislili kako se radi o NewsBaru. To pokazuje da nije dobro primljeno".

"Treba sebi postaviti pitanje cilja. Ako su političari najnepopularnija profesija i ako je cjelokupna javnost zgađena politikom, a to vidimo svakodnevno, zašto bi onda itko htio provesti dan s nekim političarem", zapitala se Mamić i dodala kako je Vrdoljak sam po sebi nepopularan te je ovo za njega bilo poprilično riskantno objaviti.

Komunikacijska stručnjakinja kaže i kako postoji pozitivna stvar u cijeloj priči, ali i da se kampanja Vrdoljaku "obila o glavu": "Budući da je riječ o inicijativi mladih, a mladi žele biti kreativni i pomaknuti, onda je to super, ali je to počesto vrlo riskantno. Vidimo ovdje da se rizik nije isplatio. Netko stariji je trebao nadgledati. Na kraju je ispalo bizarno. Zavisi sve i u kojoj ste profesiji, ako se radi o pjevačicama, onda je njima super samo da su u novinama bilo s čim, ali to nije isto za političare".

O cijelom slučaju oglasio se i sam Vrdoljak

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.