TREBAO MU JE RADITI PREDSTOJEĆU KAMPANJU

Malešević: Bandić je prvi znao da kampanja nije salonska ni medijska igra, već dva para poderanih cipela

Autor

bl/Renata Rašović/Večernji list

Marketinški stručnjak Boris Malešević, koji je osmišljavao kampanje Milana Bandića, tvrdi da je on sam sebi bio najjači PR.

01.03.2021. u 07:13
Ispiši članak

"Sve te izjave o Batmanu ili voda na Vrbanima, to je dio Bandićeva karaktera. To su sve Milanovi originali, ni jedan PR to mu ne bi savjetovao", otkrio je Bandićev suradnik Duško Ljuština za Večernji list, dodajući kako je Borisa Maleševića, premda vanjskog suradnika, izuzetno uvažavao i, u slučaju prijepora, bio spreman poslušati gotovo isključivo samo njega.

Stoga su novinari ovog PR stručnjaka i političkog stratega upitali koliko iza uspjeha Milana Bandića stoji mašinerija, a koliko njegova osobnost.

"Bandić je neupitno imao liderske kapacitete i prvi je znao da kampanja nije salonska ni medijska igra, nego da kampanja znači dva para poderanih cipela", kaže Malešević pa dodaje kako je suradnju s Bandićem otpočeo još u okviru ugovora sa SDP-om, ali je ubrzo nakon te faze postao "jaki čovjek".

"Ta metamorfoza koja je pratila i svjetske trendove načina na koji se dobivaju izbori s jakim personaliziranim kampanjama, on je prvi zajahao na tom valu koji je danas dominantan, a to je da birači danas više ne vjeruju ideologijama ni strankama, nego jakim ljudima. Radio sam mu kampanju '365 dana u godini', prvi sam uveo broj u slogan, no on je bio taj koji je od toga broja napravio brend. Imao je nevjerojatan osjećaj za marketing i nevjerojatnu energiju za kampanju i ostalo", kaže Malešević kojeg je Bandić angažirao i za predstojeće lokalne izbore, no kampanje, nažalost, neće biti.

 

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.