APSURD
Licemjerje zagrebačkog Studentskog centra: Za lošu uslugu optužuju - studente
Uprava restorana u Studentskom domu "Stjepan Radić" na vrata menze zalijepila je "zamolbu" koja je razljutila studente. Razlog je što za ogromne redove u menzi optužuju upravo studente.
Naime, na Facebook stranici Studentski dom "Stjepan Radić" - "Sava" jedan korisnik postavio je fotografiju iz menze u najvećem studentskom domu u Hrvatskoj.
Apsurdna 'zamolba'
"Ukoliko se brže odlučite što će te konzumirati manje će se čekati u redovima", napisala je Uprava restorana.
Osim što je sam tekst napisan bez ikakvih interpunkcijskih znakova te činjenice da nenaglašenih oblika nesvršenoga prezenta pomoćnoga glagola htjeti "ćete" pišu odvojeno - "će te", studenti su primijetili veliko licemjerje koje proizlazi iz navedene poruke.
FOTO: Screenshot
Redovi kojima studenti studentskog doma svjedoče svakodnevno zaista su postali učestali problem koji traje godinama, a od ove akademske godine još je izrazitiji.
Osim što su redovi dugački i što za obrok studenti moraju čekati više od 45 minuta, sama kvaliteta hrane i izbor vrlo je oskudan.
Tako je jedan student ispod objave sarkastično komentirao: "Vječita dilema između prepečene piletine i žilave junetine".
Uvredljiva komunikacija
Također, studenti su istaknuli kako do problema dolazi zbog promjene radnog vremena i stalnog zatvaranja jedne od menzi.
"Slastičarna ne radi već tri mjeseca, s radnim vremenom menzi, koja jedan dan radi od 12, drugi dan od 13, a treći od 15.30. Već dva mjeseca čekamo po više od pola sata da bi pojeli kranjske kobasice jer nema ničega na meniju i sad su nas još počeli pr*at u mozak".
Proveden izvanredni inspekcijski nadzor u Studentskom centru: U odresku u menzi nisu crvi, nego riža
Kako je autor ovoga teksta i sam student Sveučilišta u Zagrebu i korisnik prehrane koju pruža Studentski centar u Zagrebu, može se kazati kako situacija s izborom i kvalitetom hrane mjesecima opada i u drugim menzama u Zagrebu.
Za cijenu koju studenti plaćaju za obrok ne očekuje se kvaliteta u restoranima koji svoju uslugu naplaćuje višestruko skuplje. No, do problema dolazi kada se komunikacija sa studentima vodi na navedeni način. Svakom zdravom umu jasno je da je riječ o provokaciji i uvredi na račun studenata.
Poruka ravnatelja SC-a
O samoj "zamolbi" oglasio se i ravnatelj Studentskog centra u Zagrebu Mirko Bošnjak.
"Slažem se, Zamolba prema studentima od strane uprave restorana napisana je nespretno, ali je pisana u dobroj namjeri. Ispričavam se studentima zbog nespretnosti i čekanja, vjerujem kako ćemo od ponedjeljka krenuti u normalan režim rada", naveo je.
ISPRIČALI SE Student u juhi pronašao crva, otkriveno što se zapravo dogodilo
Današnji studenti trpe mnogo toga. Prije demokratskih promjena, u Hrvatskoj mogli su se vidjeti studentski prosvjedi upravo zbog kvalitete i/ili poskupljenja hrane u menzi.
Danas je takvo stanje teško zamislivo, no pitanje je koliko toga će biti potrebno i kakav narativ i komunikacija prema studentima se smatra primjerenom i hoće li ljudi koji su odgovorni za navedenu "zamolbu" uvidjeti u kome treba tražiti krivca.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.