'U STRAHU SU VELIKE OČI'

Letica objavio e-pisma koja je razmjenjivao s kabinetom Blaženke Divjak: Ministrica se naprosto preplašila

Autor

mjš

Kako kaže narodna poslovica 'U strahu su velike oči', pa se ministrica naprosto preplašila ozbiljnog razgovora sa mnom o meritumu stvari, napisao je Letica.

14.03.2018. u 11:56
Ispiši članak

U objavi naslovljenoj "Birokratski bon-ton ministrice dr. Blaženke Divjak koja se stalno javno hvali kako provodi reformu školstva 'za 21. stoljeće'", sociolog i politički analitičar Slaven Letica prenio je svoju prepisku s kabinetom ministrice obrazovanja.

Letičin tekst donosimo u cijelosti:

"Objavljujem razmjenu e-pisama s ministricom dr. Blaženkom Divjak kako bih vam pokazao na kojoj se civilizacijskoj razini nalazi ona osobno i birokratski 'kabinet' kojeg vodi.

Dakako, kako kaže narodna poslovica 'U strahu su velike oči', pa se ministrica naprosto preplašila ozbiljnog razgovora sa mnom o meritumu stvari.

To je razlog više da nastavim rad na 'Modroj knjizi' koja ima radni naziv 'Hrvatska školska reforma temeljena na dokazima i dobroj praksi 2030.'

Svrha je knjige-monografije davanje objektivnog i uravnoteženog - na znanstvenim i stručnim dokazima i dobroj praksi utemeljenog - uvida u suvremene procese evolucije, mijenjanja i reformiranja obrazovnih sustava, praksi i politika u Europskoj uniji i zemljamaOECD-a kako bi poslužili kao temelj za planiranje i provođenje promjena/reformi u hrvatskom školskom sustavu i politikama.

Knjiga je namijenjena prosvjetnim djelatnicima, ali i svim zainteresiranim dionicima procesa odgoja i obrazovanja: od dječjih vrtića do sveučilišne i veleučilišne školske razine.

Namijenjena je i političarima i drugim odlučivačima koji sudjeluju u procesima pripreme i donošenja zakonskih i drugih normi i politika povezanim sa školama, školovanjem, odgojem i obrazovanjem.

Ovo je e-prepiska s ministricom Divjak i anonimnim 'Kabinetom ministrice':

Poštovana ministrice Divjak,
Nadam se da ste primijetili da sam u Večernjem listu objavio nekoliko opsežnih kritičnih eseja o reformi školstva koju Vi i Vlada nastojite osmisliti i provesti.

Kako se spreman urediti knjigu koja bi se bavila komparativnom analizom školskih sustava i reformi obrazovanja, vrlo bih rado s Vama popričao o Vašim vizijama i strategiji reforme hrvatskog školstva. Mislim da bi razgovor bio obostrano koristan.

Ukoliko Vam se moj prijedlog čini vrijednim pažnje, ja ću se vremenski prilagoditi Vašim mogućnostima.
Uz poštovanje
Slaven Letica

KABINET MINISTRICE: Poštovani prof.dr.sc. Letica,

Ministrica znanosti i obrazovanja, prof.dr.sc. Blaženka Divjak zbog svakodnevnih obveza nije u mogućnosti održati sastanak s Vama. Molimo Vas, ukoliko to želite, možete poslati Vaše prijedloge koje će ovo Ministarstvo razmotriti.

S poštovanjem,
Kabinet ministrice

LETICA: Poštovani anonimni 'kabinetu ministrice',

Izuzetno mi je žao što u selekciji prioriteta ministrica dr. Blaženka Divjak ne može pronaći vrijeme za razgovor sa mnom. Taj bi razgovor bio od obostrane koristi. Moje unuke blizanke Leonora i Meri ove godine kreću u prvi razred osnovne škole, pa sam se želio uvjeriti da ministrica i njen tim znaju što rade kad najavljuju reforme školstva. S druge strane, nakon šestomjesečnog intenzivnog komparativnog istraživanja obrazovnih sustava, želio sam neka saznanja podijeliti s ministricom Divjak. 'Svakodnevne obveze' na koje se ministrica poziva tumačim kao njenu stručnu nesigurnost i nepripremljenost za mogući razgovor.

Molim vas 'kabinetu ministrice' da ubuduće s građanima komunicirate kako se to radi u civiliziranom svijetu: punim imenom i prezimenom, kao što i ja činim".

 

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.