PROGLAŠENJE GLOBALNE PANDEMIJE

KONTAKTIRALI SMO IH Trgovački lanci uveli dodatne zaštitne mjere, velik porast bilježi online prodaja

Autor

Bjonda Lučić

Proglašenje globalne pandemije zbog korona virusa koji iz minute u minutu broji nove slučajeve zaraženih i u Hrvatskoj izazvalo je paniku među građanima. Zbog straha od moguće nestašice hrane i izolacije, građani su u četvrtak popodne "okupirali" trgovine diljem zemlje.

13.03.2020. u 19:06
Ispiši članak

Već smo pisali o preventivnim dezinfekcijskim mjerama koje se provode u trgovinama diljem Hrvatske, ali smo dodatno istražili kakva je trenutno situacija u poslovnicama pojedinih lanaca sada kada je pojačan protok ljudi i kada građani panično obavljaju kupovinu. Nasumično smo obišli trgovine po Zagrebu i provjerili kakvo je stanje. Košare su u svim trgovinama bile čiste, a u nekim smo zatekli osoblje kako dezinficira ručke na košarama.

Lidl

Iz Lidla su nam rekli da Lidl u svakoj zemlji ima tim koji prati kretanja u pogledu širenja korona virusa i, ako je potrebno, poduzima mjere za zaštitu zaposlenika i kupaca, u suradnji s nacionalnim i lokalnim vlastima.

"Posljednjih dana u svojim trgovinama bilježimo iznadprosječnu prodaju trajnih proizvoda, konzervirane hrane te sredstava za dezinfekciju. Što se tiče zaliha, pomno pratimo situaciju i učinit ćemo sve kako bismo osigurali opskrbu namirnicama. Lidl Hrvatska intenzivno surađuje sa svojim dobavljačima i logističkim partnerima kako bi svojim trgovinama osigurao uobičajenu opskrbu, a svojim skladištima osigurao opskrbu artiklima visoke potražnje. Također, želimo naglasiti da kao tvrtka imamo, neovisno o trenutnim kretanjima oko korona virusa, razvijene procese za različite scenarije u svim zemljama kako bismo osigurali održavanje poslovanja u skladištima i trgovinama u posebnim okolnostima.

Lidl u svakoj zemlji ima tim koji prati kretanja u pogledu širenja korona virusa i, ako je potrebno, poduzima mjere za zaštitu zaposlenika i kupaca, u uskoj suradnji s nacionalnim i lokalnim vlastima. Tvrtka Lidl redovito informira svoje zaposlenike o potencijalnim ograničenjima putovanja i brine da se pažljivo poštuju higijenski propisi. Shodno tome, posebno pazimo na dostupnost higijenskih sredstava kao što su dezinfekcijski sapun i ubrusi za brisanje u svim prostorijama trgovine te u sanitarnim čvorovima za kupce i djelatnike.

Također smo izdali upute za našu prodajnu mrežu pa će tako svaka trgovina na vidljiva mjesta postaviti oznake upozorenja kojima se apelira na korištenje jednokratnih rukavica i hvataljki pri uzimanju pekarskih proizvoda, održavanje minimalno jedan metar razmaka na blagajnama te općenito na odgovorno ponašanje kupaca", odgovorili su iz Lidla.

Kaufland

Kontaktirali smo i Kaufland.

"Pomno pratimo broj kupaca u našim poslovnicama te slijedimo upute svih nadležnih institucija u RH.  Uveli smo razne mjere, primjerice, pojačano dnevno čišćenje površina u poslovnicama - to se odnosi isto na košare i POS-uređaje, detaljne higijenske upute za zaposlenike u svim poslovnim područjima. Po potrebi ćemo donijeti i dodatne mjere kako bismo osigurali zaštitu naših zaposlenika i kupaca jer nam je ona prvom mjestu", poručili su iz Kauflanda.

Konzum

Iz Konzuma su nam rekli kako je taj maloprodajni lanac spreman na povećanu potražnju i provodi dodatne preventivne mjere zaštite kupaca i zaposlenika. Prodavaonice i skladišta adekvatno su opremljeni, a u svim trgovinama, skladištima i upravnoj zgradi provode se pojačane higijenske i sanitarne mjere.

"Budući da  očekujemo dodatno povećanje prometa u trgovinama, pojačali smo i nastavljamo povećavati zalihe proizvoda. Naši djelatnici redovito pune police i izlažu proizvode, no molimo kupce za razumijevanje i strpljenje ako nekih proizvoda u određenom trenutku nema na policama - to je samo zato što ih ne stignemo dovoljno brzo staviti na policu. Stavljamo fokus na namirnice i proizvode za kojima trenutno vlada najveća potražnja, a neke od njih i dodatno izlažemo u koridorima trgovina, kako bi kupcima bili još dostupniji. Provodimo sve mjere kako bi naši kupci mogli nabaviti sve što u ovom trenutku smatraju potrebnim“, rekli su iz Konzuma.

S ciljem dodatne zaštite sigurnosti kupaca i zaposlenika, uspostavljen je i operativni tim za krizna stanja, čiji su članovi dostupni u bilo koje doba dana i raspoloživi za okupljanje u vrlo kratkom roku u slučaju potrebe. Pripremljene su procedure i upute o postupanju u slučaju različitih mogućih scenarija vezanih za korona virus za zaposlenike u svim prodavaonicama, skladištima i upravnoj zgradi.

"Konzumu su sigurnost i zdravlje kupaca i zaposlenika na prvom mjestu te smo stoga uveli dodatne preventivne mjere kako bi naši kupci sigurno i neometano mogli nastaviti obavljati kupnju. Nastavljamo pratiti situaciju kako bismo adekvatno reagirali ako nastanu nove okolnosti koje bi zahtijevale dodatna postupanja“, rekli su nam iz ovog prodajnog lanca.

Neki ljudi se u ovo epidemijsko vrijeme odlučuju za sigurniju opciju kupovine pa naručuju online.

"Online trgovina bilježi veliki porast narudžbi te Konzum poduzima sve mjere kako bi kupcima i zaposlenicima maksimalno pojednostavio proces kupnje i dostave te otvorio što više termina dostave. Napravljen je dodatni update na internetskoj stranici kako bi cjelokupni sustav funkcionirao i pod većim opterećenjem, resursi su usmjereni s usluge Pokupi na usluge Drive in i dostave na kućna vrata te su povećani resursi za komisioniranje i dostavu robe. Fokus je stavljen na proizvode koje kupci najviše traže, no i dalje su asortimanom pokrivene sve važnije kategorije proizvoda", poručili su iz Konzuma.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.