ČISTA JEDINICA

Komunikacijska stručnjakinja o kampanji i prepucavanjima: 'Počelo je loše, a završilo puno gore'

Autor

td

Čitava izborna kampanja uoči parlamentarnih izbora u Hrvatskoj prije svega bila je neobična, a zatim i loša, smatra komunikacijska stručnjakinja Ankica Mamić. Na pitanje o ocjeni kampanje, Mamić je kazala kako bi zaključno bila čista jedinica.

15.04.2024. u 11:01
Ispiši članak

"Baš u trenutku kad su svi mislili da će HDZ biti relativni pobjednik i da će kasnije imati problema s potencijalnim koalicijskim partnerima, ali i da će svakako biti taj koji će sastaviti Vladu, dakle malo prije službenog početka, u kampanju se uključio i predsjednik. No, i nakon toga svi sudionici kampanje nastavili su se ponašati kao da se to nije dogodilo", ističe Ankica Mamić te zaključuje kako su očito sve stranke imale unaprijed pripremljene kampanje, koje nisu prilagodili Milanovićevu angažmanu.

Prema njezinim riječima, SDP je doslovno preko noći zabilježio odličan skok od devet posto, no imali su jako lošu kampanju: kako u vizualnom obliku, tako i komunikacijski. "Zaista je sve bilo jako loše: SDP-ova kampanja nije nosila značajne poruke koje bi toj stranci omogućile nastavak rasta po trendu koji im je dao zamah. Počelo je loše, a završilo puno gore", pojasnila je Mamić.

Komunikacijska stručnjakinja upozorava i na neprimjerena osobna prepucavanja između predsjednika Zorana Milanovića i ministara na društvenim mrežama. Ta vrsta humora, kako naglašava, jednostavno nije dobra. "Ono što se na početku činilo kao simpatična dosjetka, pretvorilo se u nešto što nimalo nije smiješno.  Osim toga, pojašnjava Ankica Mamić, ni dobar vic ne može se tridesetak puta ispričati.

FOTO: HINA/Admir Buljubašić

Kad imate prijatelje kao Plenković, ne trebaju vam neprijatelji

U transkriptima s HDZ-ova sastanka koji su se pojavili u medijima, Mamić ne vidi ništa posebno. Gotovo sve su to stvari koje je premijer Andrej Plenković govorio i javno. "Sad je bio malo ležerniji jer je mislio da se obraća stranačkim prijateljima, no pokazalo se kao u izreci koja kaže 'kad imaš ovakve prijatelje, ne trebaju ti neprijatelji".

"Svi drukčije razgovoramo kad govorimo u javnosti. U krugu prijatelja i bliskih ljudi ponašamo se slobodnije", zaključila je Mamić. Na pitanje da od jedan do pet ocijeni kampanju, naša komunikacijska stručnjakinja spremno je kazala kako ne bi dobila prolaznu ocjenu. Dobru kampanju, kako je naglasila, imao je primjerice SDSS, koji je pogodio temu te pokazao kreativnost, kao i dobre komunikacijske vještine na mrežama.

Stiglo upozorenje iz Europe: 'Ako Milanović pobjedi, Hrvatsku čeka slovački scenarij'

Tijekom čitavog razdoblja na društvenim mrežama izvrsno je komunicirao i Most, no to nije dovoljno za prolaznu ocjenu čitave kampanje, s obzirom na to da ipak glavni ton određuju dvije velike stranke, zaključila je Mamić.

Glasova: 265989

Glasovanje je završeno

Domovinski pokret, Agrameri, Pravo i pravda, Demokratski HSS, Zelena lista, Blok za Hrvatsku

16%

Rijeke pravde (SDP, Centar, Reformisti, GLAS, HSS i SSIP)

12%

HDZ i partneri

39%

Most i Suverenisti

5%

Možemo

1%

Fokus i Republika

0%

Socijaldemokrati/IDS i partneri

0%

HSP

5%

Odlučnost i Pravednost

1%

Radnička fronta

0%

Umirovljenici zajedno

0%

Stranka Ivana Pernara

0%

Netko drugi

16%

Još ne znam

2%

Neću glasati

4%

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.