MAMIĆ ZA DIREKTNO

Kako kapitalizirati uspjeh Vatrenih? 'Važno je osigurati infrastrukturu za pripreme sportaša i privlačenje turista'

Autor

Marija Pandžić

Zahvaljujući uspjehu naših Vatrenih koji u nedjelju igraju finale Svjetskog prvenstva u Rusiji, hrvatski kvadrati uočljivi su znak Hrvatske u svijetu. Komunikacijska stručnjakinja Ankica Mamić za Direktno potvrdila je kako je nogomet najpopularniji sport u svijetu te da donosi vidljivost kakvo je u drugim područjima gotovo nemoguće ostvariti. 

12.07.2018. u 21:30
Ispiši članak

Kako je objasnila naša sugovornica, sigurno ima i drugih uspješnih sportaša i sportašica u Hrvatskoj kao i znanstvenika i poduzetnika, ali napominje kako vidljivost kakvu nogomet postiže nemoguće je postići u drugim sportovima.

"Međutim, to je samo prvi korak, a to je da postanete popularni i poznati. Vidjeli smo da je na internetskim tražilicama u ovih zadnjih dva tjedna koliko uspješno igramo na Svjetskom prvenstvu u Rusiji riječ 'Croatia' više pretraživana nego u nekoliko posljednjih godina. To je svakako fantastičan prvi korak koji nosi poznatost, a sad na tome treba graditi turističku strategiju.

Sport treba koristiti kao komunikacijski alat te  na njega treba nasloniti sve ono što se može kao hrvatsko u svijetu  prezentirati. Jako je važno naravno da se tome pristupi strateški i potrebno je iskoristiti hrvatski vizualni kod. Naime, svi poznaju hrvatske kvadrate. Kad bi naši proizvodi nosili istu takvu oznaku stranci bi znali da je to proizvod iz Hrvatske i možda bi bili zainteresirani kušati ga. Ovako je teško da će netko vani pamtiti naš proizvod po nekom imenu", naglasila je Ankica Mamić.

Ono što je našoj sugovornici nejasno je i nestvarno da se naši nogometaši idu pripremati u inozemstvo za nogometne susrete. 

"Naime, u Hrvatskoj nismo napravili potrebnu infrastrukturu potrebnu za naše sportaše. Vrijeme je da se od uspjeha hrvatskih nogometaša  nešto i napravi. Upravo naši reprezentativci igraju u nekim od najboljih klubova na svijetu. Umjesto da na tom uspjehu gradimo turističke prilike, ove je godine to uspio učiniti Rovinj, odnosno Adris grupa sa svojim ulaganjima u destinacijski menadžment.

Naime, klub Bayern München dolazit će u Maistra hotele i imati svoje pripreme u Rovinju. Onda kad vam dođu nogometaši koji su kao 'influenceri' u današnjem svijetu društvenih mreža utječu na svoje pratitelje koji ih ima na desetke, pa i na stotine tisuće. Na taj način dobiva se široka masa zagovaratelja Hrvatske, hrvatskog lijepog mora i hrvatskog turističkog proizvoda dobre hrane. Mislim da bi tu hrvatski nogomet mogao biti ključni motor", objasnila je komunikacijska stručnjakinja.

Što se tiče euforičnog navijanja predsjednice Kolinde Grabar-Kitarović na utakmici Hrvatska-Danska i Hrvatska-Rusija te umjerenog navijanja predsjednika Vlade Andreja Plenkovića na utakmici Hrvatska-Engleska, Ankica Mamić vjeruje da je tu riječ o različitim karakterima.

Podsjetimo, a o čemu je portal Direktno detaljno izvijestio, Kolinda Grabar-Kitarović je nakon utakmice Hrvatska-Danska izgrlila naše reprezentativce čime se našla na meti kritičara, iako je osvojila svjetske medije koji su o njoj blagonaklono izvještavali.

"Ljudi su različiti i kao osobe. Što se tiče komentiranja ponašanja predsjednice Kolinde Grabar-Kitarović na utakmicama po meni je to bilo mizogino jer se muškarca tako ne bi komentiralo kao što se to napravilo prema jednoj ženi. Što se tiče ulazaka u svlačionice, to nije bilo neobično. To su radili i drugi predsjednici i premijeri. Premijer je isto u loži imao navijački šal te je isto bio navijač. To nitko nije smatrao potrebnim komentirati", zaključila je Ankica Mamić u razgovoru za Direktno.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.