KOMENTAR ZA DIREKTNO
Jurčić objasnio što se dogodilo u Erste banci: 'To nije korektno prema klijentima'
Erste banka krenula je s preuzimanjem dijela poslovanja Erste Card Cluba no proces nije išao onako kako su priželjkivali.
Banka je u tom procesu ugasila posebnu Dinersovu aplikaciju i pripojila je njihovoj aplikaciji George, a o tome su na vrijeme obavijestili korisnike. Pokazalo se to kao loš potez koji je prouzročio čitav niz problema potrošačima. Sudeći po komentarima s društvenih mreža građanima računi stižu prerano, ne vide da su uplatili ratu kredita, prikazano stanje računa ne odgovara stvarnom, transakcije vide tek s odgovodom od nekoliko dana, itd.
Banka se po objavi teksta na našem portalu oglasila i potvrdila da je došlo do određenih problema te su se ispričali korisnicima i rekli da rade na popravku. Za portal Direktno ovu situaciju je komentirao ekonomski stručnjak Ljubo Jurčić.
"Ušli su nepripremljeni u promjenu softvera. Tek kad počnu primjenjivati novi softver otkrivaju se svi ti problemi koji se nisu trebali dogoditi. To je jednostavno loša priprema i loše istraživanje kakvu uslugu korisnici i klijenti trebaju. S lošom pripremom ide onda loša realizacija", ocijenio je Jurčić.
FOTO: Darko Tomas/CROPIX
Savršeno, a da je jeftino
Istaknuo je kako je cilj takvih pripajanja sustava smanjivanje troškova što je poslovnim subjektima uvijek privlačno. U toj situaciji, objasnio je Jurčić, dolazi do svojevrsnog sukoba informatičara te posla i cijene po kojoj se to treba obaviti.
"Jedan sukob je da informatičar gleda da to informatički bude što jeftinije, a s druge strane ne gledaju koji su to problemi i koji su to poslovi koji stvarno trebaju klijentu i banci. Uvijek je to igra između savršenosti, optimalnost i cijene troškova", istaknuo je Jurčić kao mogući problem u slučaju Erste banke.
FOTO: Darko Tomas/CROPIX
Testiranje obavezno
Kako potencijalni uzrok problema istaknuo je nedostatak testiranja sustava prije puštanja u rad. "Ako to nisu napravili, onda ovo puštanje u pogon znači testiranje. To nije korektno prema klijentima", rekao je.
Ovo nije jedina banka koja nije dobro provela spajanje: Stručnjaci šokirani lošom PR kampanjom
Ipak, Jurčić smatra da ovaj događaj ne bi trebao puno utjecati na ugled banke jer ljudi, uglavnom, nisu članovi neke banke isključivo zbog njene aplikacije i savršenog softvera koji se u današnje vrijeme i podrazumijeva. "Ako se pojavi da nema savršen softer, onda će tekuće poslovanje prebaciti u drugu banku. A redovno će ostaviti kod njih", zaključio je Jurčić.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.