OBJAVILA AGENCIJA ZA ELEKTRONIČKE MEDIJE
ISTRAŽIVANJE GLEDANOSTI Pogledajte koja televizija je bila najgledanija tijekom ljetnih mjeseci
Agencija za elektroničke medije objavila je podatke o gledanosti televizijskih programa za srpanj i kolovoz.
Istraživanje je provela agencija AdScanner, na uzorku od 900 kućanstava koja predstavljaju 720.000 IPTV i kabelskih kućanstava u Republici Hrvatskoj, a dobiveni podaci izraženi su kroz tri osnovna broja. Sveukupnu brojčanu gledanost, AMR, odnosno average minute rating, i share. AMR označava postotak osoba koji je gledalo navedenu emisiju, a share označava udio osoba koji su gledali emisiju, a da su imali upaljen prijamnik.
Srpanj – kroz izborni mjesec najgledaniji HRT
Što se tiče zemaljskih televizijskih kanala, prema rezultatima istraživanja za srpanj, najgledanija je bila javna televizija. Tako je u srpnju HRT 1 imao share 14,60 posto, AMR 2,72 posto te pokrivenost (coverage) 79,21 posto. Usporedbe radi, na drugom mjestu je Nova TV sa shareom od 13,52 posto, AMR-om od 2,52 posto te pokrivenošću 78,99 posto. RTL je tek na trećem mjestu sa shareom od 10,01 posto, AMR-om od 1,87 posto te pokrivenošću od 78,66 posto. Na četvrtom mjesto je HRT2.
Nezemaljski televizijski kanali i inače imaju znatno slabije podatke o gledanosti te stoga treba napomenuti da je N1 u srpnju imao share 4,35 posto. AMR od 0,81% te pokrivenost od 52,48 posto, a to je gotovo dvostruko više od HRT-ovog informativnog kanala HRT4.
Nova TV – po emisijama najgledanije sučeljavanje Plenković - Bernardić
Bez velikog iznenađenja, najgledanija emisija po kriteriju svih televizijskih kanala kroz cijeli dan u srpnju bila je Izbori 2020. emitirana 3. srpnja na Novoj TV od 20.29 sati. Riječ je o noći u kojoj je Nova TV suočila dvojicu tadašnjih kandidata za mjesto predsjednika Vlade Andreja Plenkovića i Davora Bernardića. Emisija je imala AMR 15,20 posto, reach 31,90 posto te share 42,45 posto.
Zanimljivo, na drugo mjestu našla se emisija Nedjeljom u 2 voditelja Aleksandra Stankovića na Prvom programu HRT-a 12. srpnja. Gost emisije bio je tada znanstvenik Ivan Đikić, a jedna od glavnih tema bila je pandemija korona virusa. AMR je bio 11,87 posto, reach 16,94 posto te share 36,67 posto
Na trećem mjestu je RTL koji je to mjesto zauzeo svojim izvještavanjem u izbornoj noći parlamentarnih izbora 5. srpnja. Izbori 2020. od 18.58 sati su u izbornoj noći imali AMR 11,66 posto, reach 43,01 i share 29,65 posto. Također, treba napomenuti da je reach RTL-a u izbornoj noći bio osjetno veći nego onaj u najgledanijoj emisiji HRT-a, što je i logično zbog same izborne noći.
Po gledanosti sadržaja u razdoblju od 19 sati do 23 sata pobjednik je Nova TV, a slijede HRT pa RTL.
Kolovoz – na vrhu prijenosi najjačih utakmica Lige prvaka
Agencija za elektroničke medije (AEM) objavila je analizu gledanosti televizijskog programa i za kolovoz prema kojoj je najgledaniji televizijski kanal HRT 1 s 14,01 posto gledanosti (share), slijedi Nova TV s 13,18 i RTL s 9,29 posto gledanosti.
Na popisu 15 najgledanijih televizijskih kanala slijede HRT 2, Doma TV i RTL 2 s gledanošću od 7,35 do 4,61 posto, HRT 4 ima 1,94, a HRT 3 1,26 posto sharea, a kao posljednji navedeni kanal u analizi naveden je Fox s 0,98 posto gledanosti.
Najgledanija emisija u kolovozu bio je prijenos finala nogometne Lige prvaka na HRT 2 s 41,3 posto sharea, prijenos polufinala tog natjecanja na HRT2 imao je 33,83 posto, a kao treća i prva informativna emisija po gledanosti bio je Dnevnik Nove TV s 31,76 posto.
U petnaest najgledanijih emisiji po četiri ih je bilo prikazano na HRT 1 i HRT 2, pet ih je s Nove TV, a dvije iz produkcije RTL-a.
Od nezemaljskih televizijskih kanala najgledaniji je Nickelodeon s 3,52 sharea, slijede N1 i National Geographic s 3,33, odnosno 1,4 posto.
Što se tiče gledanosti emisija u kolovozu u razdoblju od 19 sati do 23 sata, opet je pobjednik Nova TV, slijedi HRT 1 pa RTL.
Objava anketa gledanosti televizijskog programa ponovno je pokrenuta na stranicama AEM-a krajem svibnja kada je bila objavljena prva analiza gledanosti televizijskih programa od srpnja do prosinca 2019. izrađena u suradnji s agencijom AdScanner, HT-om i A1.
Cilj AEM-a je omogućiti uvid u trendove gledanosti unutar cjelokupnog televizijskog tržišta, na raznovrsnim distribucijskim platformama, a što uključuje i dio naplatnih televizijskih usluga i to na mjesečnoj razini, ističu u Agenciji za elektroničke medije.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.