DOBAR MARKETING

ISKORISTILI TRENUTAK Evo tko je Đuro Krumpirović i tko su ljudi iza njega!

Autor

Leo Buljan

U jeku predsjedničkih kampanja održavala se još jedna kampanja. Imala je plakate, 'predsjedničke kandidate', slogane, poruke preko društvenih mreža... Ukratko, sve što su imale i predsjedničke kampanje. Međutim, svrha joj nije bila da građanima Hrvatske ponudi onoga koga bi najradije vidjeli na Pantovčaku, već onoga koga bi najradije vidjeli za doručak.

21.12.2019. u 16:29
Ispiši članak

Jedan od najjačih lanaca u hrvatskoj pekarskoj industriji Mlinar tražio je od građana da izaberu svog 'predsjednika' svih bureka i pita. Zapravo je riječ o prilično domišljatoj marketinškoj kampanji u kojoj su građani birali između kandidata prilično šaljivih imena koji su predstavljali neki popularni proizvod iz Mlinarovog pekarskog asortimana. 

Svaki kandidat je u svom imenu krio o kojem proizvodu je riječ: Luka Mesić (burek s mesom), Helga Siranović (burek sa sirom), Marica Sirko-Zelić (burek sir-špinat), Marisol Alvarez-Horvat (meksička pita), Đuro Krumpirović (pita s krumpirom).

Neobična kampanja otišla je toliko daleko da je Mlinar predstavio vlastiti izborni zakon, PIP (Pekarsko izborno povjerenstvo) te upute kupcima kako mogu dati svoj glas, a velika završnica kampanje došla je 15. prosinca kad je na službenoj Facebook stranici kampanje 'Za ukusnija jutra i bolje sutra' objavljen pobjednik.

Mlinar: 'Nije floskula, nama je izuzetno bitno da se publika zabavi'

Za predsjednika Mlinarovih bureka i pita izabran je Đuro Krumpirović, a kad su se strasti oko ove 'vruće' kampanje smirile, kontaktirali smo Mlinar da nam pojasne tko je zaslužan za kampanju te kakav je odjek imala među građanima. 

"Publika je odlično reagirala na kampanju i stvarno smo zadovoljni rezultatima. Čak je i odaziv na mjestu prodaje puno jači nego na društvenim medijima, što je na kraju krajeva, i odlično. Nije floskula, nama je izuzetno bitno da se publika zabavi i da im ostanemo u takvom sjećanju - tako se i gradi brand image. Mi nismo samo pekara i želimo da nas tako percipiraju i potrošači", odgovorila je Sandra Grković iz Mlinara.

Iako za svoju kampanju imaju same riječi hvale, u Mlinaru su odbili otkriti koliko su je platili.

"O konkretnim iznosima uvijek je nezgodno govoriti, a i trenutno ga ni nemamo. Budžet je fleksibilan, dišemo kako diše publika. Osim samog novca, u kampanju je uloženo i jako puno truda i vremena. U svakom slučaju, ulaganje nije malo jer koristimo mnogo kanala komunikacije kao što su društvene mreže, google oglašavanje, vanjsko oglašavanje, radio, TV i promocija na mjestu prodaje i slične", odgovorili su nekoliko dana prije nego je kampanja službeno završila.

Ipak, uspjeli smo saznati da je idejni tvorac i realizator kampanje osječka agencija Reroot s kojom, kako navode u Mlinaru, surađuju već gotovo dvije godine. 

Analizom poslovanja agencije ustvrdili smo da duže i nisu mogli surađivati jer je tvrtka službeno osnovana 31. siječnja prošle godine. Prema podacima Poslovne Hrvatske, tvrtka je 2018. imala četiri stalna zaposlenika te je uprihodila 993.000 kuna, dok je neto dobit tvrtke iznosila svega 2900 kuna. Stoga se postavlja pitanje za koliki dio prihoda agencije je zaslužan upravo Mlinar.

Ipak, treba napomenuti da je gotovo milijunski prihod u prvoj godini poslovanja popriličan uspjeh za relativno mladu tvrtku. Poslali smo upit o kampanji i agenciji Reroot, ali odgovor nismo dobili do zaključenja teksta.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.