RAZGOVOR ZA PORTAL DIREKTNO
Hrvatski voditelj o glazbenoj zvijezdi: 'Ne bih je više mogao pozvati u emisiju'
Emisija "Špica" svake subote ugošćuje poznate Hrvate pod voditeljskom palicom Mira Čabraje. On je redatelj, akademski glumac, radijski voditelj, influencer pa čak i pjevač. U razgovoru za portal Direktno podijelio je neke zanimljive detalje o emisiji, ali i o privatnom životu i poslu.
Na početku nam je otkrio kako je došao na ideju popularne Špice. "Ideja za emisiju zapravo je krenula sasvim slučajno ili pak sudbinski, kako tko voli gledati. Sve je počelo na dodjeli Večernjakove ruže, gdje sam imao priliku upoznati Elianu Čandrlic Glibota, glavnu urednicu HR-a. U tom trenutku bio sam jako aktivan na društvenim mrežama, ponajviše na TikToku, što je njoj odmah zapelo za oko", kazao je.
Nastavio je u istom tonu. "Nedugo nakon toga, uslijedio je poziv na sastanak – i tako je sve krenulo. S obzirom na to da sam po struci glumac, kamera i mikrofon su mi prirodno okruženje pa sam dobio priliku osmisliti vlastiti koncept emisije. Tako je nastala 'Špica', kao spoj naizgled
nespojivog: klasičnog radijskog formata (emisija ide linearno na HR2) i dinamičnog, brzog svijeta društvenih mreža", objasnio je.
Naglasio je jednu važnu stvar. "Sve to smješteno u srce grada na stvarnu špicu Zagreba, među ljude. Ovo nam je već druga sezona, i vjerujem da će svaka sljedeća donositi nešto novo od mene za našu vjernu publiku", poručio je Čabraja.
FOTO: Privatni arhiv
Nestvarne brojke
Priznao nam je kako ovako nestvarne brojke na društvenim mrežama ni sam nije očekivao. "Kad sam stvarao format, imao sam osjećaj da bi određeni dijelovi sadržaja mogli postati viralni i zanimljivi široj publici, ali nisam ni slutio da će gotovo sve što radimo izazvati toliki interes. Volim reći da imamo dobar nos za viralnost", kazao nam je.
Dodao je kako je "Špica" zabavnog karaktera, ali istovremeno sadržajno bogata i mislim da je upravo ta kombinacija razlog zašto je toliko ljudi prepoznalo i zavoljelo emisiju. "Pokriva teme koje su bliske svima, bez obzira na godine i zato prirodno funkcionira na različitim platformama. Budući da sam među prvima počeo kombinirati radijski sadržaj s viralnim formatima, nije bilo jasno kako će publika reagirati", priznao je.
No, vrlo brzo su stigle prve reakcije i to izuzetno pozitivne. "Sezonu smo završili s oko 300 milijuna pregleda i više od 150 tisuća pratitelja, što je nevjerojatno kada uzmete u obzir da se radi o radijskoj emisiji! To je samo još jedna potvrda da ako je sadržaj iskren, kreativan i zabavan u stanju nadmašiti sva očekivanja", dodaje.
FOTO: Privatni arhiv
Zaustavljaju ga stalno na ulici
Nije očekivao ovakav uspjeh. "Naravno, svi mi koji radimo u medijima potajno priželjkujemo da će naš projekt odjeknuti, ali kada se to doista dogodi i to tako brzo, ostanete malo zatečeni. Od samog početka pa sve do danas, popularnost 'Špice' je jednaka. Broj pratitelja i pregleda raste iz dana u dan. Dnevno objavljujemo tri videa na društvenim mrežama, i ta konzistentnost i direktna povezanost s publikom sigurno su jedan od ključnih razloga zašto smo viralni", smatra.
Kao autor emisije uvijek se trudi da svaka sezona donesen nešto novo. "Bilo da je riječ o gostima, formatu, temama ili pristupu. Cilj mi je uvijek iznenaditi publiku nečim što još nisu vidjeli, ne samo na 'Špici', nego ni drugdje", otkrio je. Ljudi na ulici su ga najviše prepoznavali s TikToka i nekih drugih televizijskih formata dok se nije pojavila "Špica".
"Danas me zaustavljaju doslovno svugdje: na semaforu, na trgu, u taksiju... Gdje god se pojavim, postoje fanovi 'Špice' i to mi je jako drago vidjeti. Budući da živim u centru Zagreba, često sam doslovno na špici i gotovo svakodnevno susrećem ljude koji prate emisiju. Naravno, uvijek se rado fotografiramo, popričamo... Cijenim te ljude jer bez njih 'Špica' ne bi bila to što jest. Zanimljivo mi je i koliko nas prati starija publika, 40 plus. Primjerice, taksisti me redovito pitaju kad će moći doći u "Izazov 100 sekundi" i je li itko uopće uspio osvojiti tih famoznih 100 eura. Ta interakcija s publikom za mene je najveća nagrada", ispričao nam je.
FOTO: Privatni arhiv
Najdraže snimanje
Svake subote su u centru grada i zaista im se dogodilo mnogo posebnih trenutaka pa je Miri bilo teško izdvojiti samo jedan. "No, jedno snimanje mi je ipak posebno priraslo srcu - moj rođendan. Naime, moja suradnica Josipa Rupić mi je tada priredila iznenađenje koje nikada neću zaboraviti. U organizaciji su sudjelovali brojni gosti: od Nives Celzijus, Gorana Vince, Gorana Navojca, Marka Bošnjaka, Marcele Oroši, Marine Orsag i mnogih drugih. Nisam imao pojma da će svi ti divni ljudi biti dio tog dana i to mi je iskreno jako uljepšalo rođendan", kazao je.
Bila je tu i torta, puno smijeha, čestitki i predivne energije i sve to u srcu Zagreba. "To je bio jedan od onih trenutaka kad shvatiš koliko ljepote može donijeti rad na ovakvom projektu. Priznao je kako se najneugodnije scene događaju tijekom snimanja "Izazova 100 sekundi" jer je to format koji uključuje fizičku aktivnost, ljudi vise, padaju, skaču i nikad ne znaš što te može dočekati.
"Jedna od situacija koja mi je ostala u sjećanju bila je s gospodinom koji je došao na snimanje sa svojom mačkom. Dok je on visio, mačku je stavio ispod sebe i prilikom pada je doslovno zamalo zgazio vlastitu mačku! Bilo je jako stresno za sve nas, ali i pokazatelj da se baš sve može dogoditi kad snimaš na ulici, uživo, bez scenarija. Naravno, video je završio kao jedan od najgledanijih jer internet voli nepredvidive trenutke, ali nama tada nije bilo ni najmanje smiješno", kazao je.
FOTO: Privatni arhiv
Tko neće biti gost u emisiji?
No, ipak nam je otkrio koju gošću više ne bi pozvao u emisiju. "Moram priznati da postoji jedan gost kojeg trenutačno ne bih mogao ponovno pozvati, a to je Josipa Lisac. Ali samo iz praktičnih razloga! Naime, gospođa Josipa nam je jasno rekla da se ujutro ne pojavljuje nigdje. Snimanja u devet sati nisu njezin ritam, ona može tek od 14 sati nadalje. Šalu na stranu, Josipa je apsolutna ikona i iskreno se radujem danu kad ćemo raditi kasniji format u kojem će biti gošća. To će sigurno biti jedno posebno gostovanje", otkrio je.
Vlasnik zagrebačkog kluba u kojemu je ubijen Sabljo masno naplaćuje ovo: 'Skupa priča, bajo'
Lista ljudi koje bi stalno pozivao je dugačka. "Toni Cetinski, Lea Mijatović, Goran Navojec, Ante Gelo, Alka Vuica,... svi su oni donijeli nevjerojatnu energiju, spontanost i toplinu pred kamerama. I naravno, tu je cijela plejada influencera koji svaki put osvoje publiku na svoj način. Volim tu raznolikost, upravo ona čini 'Špicu' posebnom", zaključio je Miro Čabraja za portal Direktno.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.