'MISLILA SAM DA SE MENI OVO NE MOŽE DOGODITI'
Hrvatica čekala dostavu pa ostala bez novca na računu: 'Trošili su ga na piletinu i mjuzikl'
Nova prevara širi se Hrvatskom. Zbog SMS poruke s lažnom poveznicom građani ostaju bez stotina eura s računa.
Građani već danima na mobilne uređaje primaju SMS poruke prevaranata koji se predstavljaju kao DHL služba za dostavu. Poruka sadrži WEB poveznicu koja vas šalje na sumnjivu stranicu. Stranica sadrži logo poznatog dostavljača pa broji nasjednu na prevaru.
Prevarena je mlada djevojka koja se obratila portalu Direktno, poslala i dokaz o poruci koju je primila, ali je zamolila da zaštitimo njezin identitet. Naime, ona je naručila odjeću preko poznate internetske trgovine koja dostavlja preko DHL-a i kada je primila ovu poruku ništa joj nije bilo sumnjivo.
"Ja sam mislila da je dostavna služba. Vidim hrvatski broj. Otvorim link i dobijem obavijest kako je moj paket zapeo na carini te kako moram platiti tri eura da bi mi bio dostavljen. Stranica je izgledala identično kao DHL-ova službena stranica. Djelovalo mi je malo čudno, ali unijela sam svoje podatke", ispričala nam je.

FOTO: Direktno.hr
'Osjećam se glupo...'
No, nakon što je unijela podatke, za djevojku su krenuli veliki problemi. "Ušla sam u aplikaciju mobilnog bankarstva i vidjela da mi je netko iz Francuske skinuo 140 eura s kartice. Prvo su potrošili 108 eura za narudžbu iz restorana koji pravi jela od piletine, a onda 29 eura za ulaznice za mjuzikl u Lilleu", otkrila je.
Sav novac koji joj je ostao na računu prebacila je majci. "Potom sam nazvala banku da blokiraju sve kartice i prijavila im što se dogodilo", dodala je. "Osjećam se glupo jer nikad nisam mislila da ja s 24 godine mogu biti žrtva ovakve prevare. Sva sreća je da nisam ostala bez svakog centa koji sam imala na računu", priznala je.
Nova prevara proširila se na WhatsAppu: Dobro pripazite ako dobijete ovakvu poruku
Iz banke su joj dali upute da svoj slučaj detaljno objasni preko službenih kanala njihovim službenicima koji se bave ovakvim slučajevima te su je zamolili za strpljenje kako bi se pozabavili ovim incidentom i javili joj što mogu za nju napraviti i hoće li dobiti povrat novca. Portal Direktno poslao je upit MUP-u kao i DHL-u o tome jesu li upoznati s prevarom te ćemo odgovore objaviti po zaprimanju.
Komentari
VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.