GLAS NARODA

Hrvati reagirali na kritike Petkoviću: 'A što su ostali napravili prije nego što je on ušao'

kkž

Hrvatska nogometna reprezentacija doživjela je hladno otrežnjenje porazom na otvorenju Europskog prvenstva 2024. u Njemačkoj protiv moćne Španjolske. Priznat ćemo svi, bilo je to jedno od najlošijih izdanja Vatrenih u posljednje vrijeme, a za mnoge i najgore na nekom velikom natjecanju.

17.06.2024. u 07:21

Međutim, ono što se dogodilo nakon utakmice naišlo je na kritiku dobrog dijela javnosti. Naime, iako se ispričao navijačima i priznao da su loše odigrali susret, izbornik Zlatko Dalić kao žrtveno janje ponudio je hrvatskog napadača Brunu Petkovića. Podsjetimo, Petković je ušao u od 72. minuti i dao jedini tračak nade Vatrenima kada je izborio i pucao dosuđeni jedanaesterac. Međutim, penal je obranjen, ali Petković je ipak zabio odbijanac. Međutim, i on je poništen zbog ranog utrčavanja Ivana Perišića

"To je situacija koju moramo riješiti. Kramarić i Modrić izvode jedanaesterce, no oni nisu bili u igri. Pravilo je da igrač nad kojim je bio jedanaesterac da ga ne puca. Ako mi s klupe ne stignemo reagirati, zna se hijerarhija. Nije ga trebao pucati, nema ovdje mjesta egu i iskakanju. Pucati su trebali Majer ili Perišić, ali ne onaj na kojem je bio kazneni udarac", rekao je Dalić.

Izbornik nije tu stao već je dodao i kako je Petković trebao bolje reagirati prije samog prekršaja. "Morao je zabiti gol, sve je imao otvoreno. Trebao je pokušati sve da zabije gol, to je moj dojam nakon gledanja snimke". Ubrzo nakon Dalićeve izjave krenuli su i napadi na Brunu Petkovića od strane nekih medija, premda ga je dobar dio branio. Zato je portal Direktno postavio pitanje svojim čitateljima na društvenim mrežama: "Jesu li napadi na Brunu Petkovića pretjerani?". Naše pitanje pokrenulo je lavinu komentara, a mnogi su se složili kako je Bruno Petković najmanje kriv za težak poraz Vatrenih protiv Furije.

'Znamo da u reprezentaciji postoje klanovi'

"Petković je kriv jedino zbog toga što nije igrao od prve minute!", "Sve je kod nas pretjerano i euforija i depresija i hvala i kritika. Nema sredine. Toliko o svemu", "Napadate onog koji non stop cupa...krasno se*ete pred utakmicu u srijedu. Sve sami stručnjaci", "Naravno da jesu? Dalić se pokriva ušima uvijek kad netko od drugih pogriješi ili nešto? Znamo da u reprezentaciji postoje klanovi. Neki koji imaju kredita kao nitko i ovi drugi koji ne smiju krivo pogledati ove druge, a kamoli nešto izjaviti ili loše odigrati?", "Kada Bruno zabije Brazilu zlatan je čim sitnu grešku napravi odmah purger i on je čovjek", neki su od komentara.

Jedan je pak istaknuo ono što su  neki navijači primijetili već ranije te često ističu: "Da je penal u istoj situaciji promašio Perišić ili još bolje Vlašić (ako bi bio na terenu ), Daliću ne bi palo na pamet napasti ih!! Postoje zaštićeni i oni drugi...". "Što su ostali uradili prije nego je ušao on u igru. Nisu mogli napraviti ni polušansu, a o penalu nisu mogli ni sanjati", jasan je bio još jedan komentar. "Normalno da je, izbornik svoju nesposobnost prebacuje na igrače...", "Naravno da su pretjerani da je zabio bilo bi 3:1 i opet bi izgubili nije on kriv za poraz".

"Ako je pucao penal na svoju ruku, a očito je, na klupu do kraja Prvenstva! To je razaranje Zapovjedne linije, puno veća šteta od promašenog penala na 3:0", napisao je jedan naš čitatelj. Nije drugo trebalo da dobi odgovor. "A da puno bolji je rezultat 3:1 nego 3:0 to je naša nacija mora se naci žrtveno janje. Čovjek koji je ušao u 70. minuti je sve kriv. On je za*ebao to nema govora, ali nije kriv on sto su nas nakantali 3:0. Ima tu puno većih krivaca..".

'On njemu i nama sruši Brazil, a Dalić...'

"Dalić na presici ima obračun s igračem kojeg uvodi na 20 minuta i on mu kriv za sve, a ostatak velikana ne spominje. Takve stvari se rješavaju iza kamera ako imaš što. Sam unosi razdor + novinari koji pumpaju. Najveća pi.. ispao je sam Dalić. Sretno Hrvatska i kad gube i kad tuku", poručio je jedan komentar.

"On njemu i nama sruši Brazil, a Dalić njega šamara, jučer je Petković morao biti u startnoj postavi, a ne ga uvoditi u 72. minuti kod 3:0. Za Španjolsku... i sad je Petković kriv što nije bilo 3:1. A tko je kriv kad hoće tako što je prije bilo 3:0.? Ovo je bila baš utakmica za Petkovića,... kaže Dalić ne poštuje hijerarhiju...", započeo je jedan oštar komentar čitatelja te nastavio:

"A poštuje li on svoje proklamirane principe da ne zove igrače koji ne igraju u svojim klubovima? Slučaj Vlašić to demantira bezbroj puta,... pa i Perišić koji je odigrao utakmicu i pol cijelu sezonu, ako se Perišiću dopušta rehabilitacija u reprezentaciji gdje je onda po istom principu Oršić strijelac za broncu? Nije grijeh izgubiti od Španjolske, grijeh je biti licemjeran, pogotovo kao "veliki" katolik".

'Niti je Maradona niti Messi niti Ronaldo'

"Petković je igrač bez kojega se utakmica ne počinje. Ono s Budimirom i Krađom je promašaj, a to što je Bruno kod 3:0 fulao penal je samo ispušni ventil za 'jug', dodao je drugi čitatelj. "Nisu pretjerani. Nitko Petkovića ne 'optužuje' za cijelu utakmicu. To, jednostavno, nije istina. Mada su stvari oko penala malo čudne. Kriv je za nepoštivanje dogovora u svlačionici i za nepoštivanje hijerarhije. Takve stvari imaju loš odjek na sve igrače, a to ni jednoj reprezentaciji na svijetu, ne treba", započeo je jedan navijač Vatrenih te dodao:

Prepotentan, egoist, najobičniji narcis. Dobar za Dinamo jer ne mora trčati, bitno da se smuca oko protivničkog gola, pa tako i upadne u priliku za gol. Što je OK u našoj ligi. U Europi ne može trčati s Modrićem, a kamoli s nekim mlađim. Lijen, nema kondicije, trom. A da se tako ponese kod Mourinha ili Ancelottija išao bi doma odmah poslije utakmice. Nema on toliko zasluženih kredita i ne vrti se repka oko njega. Niti je Maradona niti Messi niti Ronaldo. A bogme ni Modrić ili Perišić".

Petković objavio zagonetnu fotografiju: Je li ovo poruka Daliću?

"Naravno da jesu, svi mogu pogriješiti pa zašto ne i Bruno! I puno veće 'face' u nogometu su znale itekako fulati penal! Čemu drama? Cijela ekipa je bila očajna, pa i sam Dalić je bio za kritiku a ne samo Petković! Ali to je jednostavno bio takav dan, kad ništa ne ide kako treba...I to je sport!", poručila je jedna naša čitateljica. Istaknimo i kako komentara daje podršku Bruni Petkoviću te ipak smatra da je izbornik nepravedno pokrenuo hajku na hrvatskog napadača.

Standings provided by Sofascore

Glasova: 9527

Glasovanje je završeno