za direktno

Glasnović: Nitko nam nema pravo držati lekcije o Drugom svjetskom ratu

Autor

Direktno.hr

Kanonizacija biskupa Alojzija Stepinca sama po sebi je zločin, izjavio je izraelski istraživač holokausta Gideon Greif, koji se ovih dana nalazi u Beogradu gdje je komentirao najave da bi se blaženika Stepinca proglasilo svetim iduće godine. Saborski zastupnik Željko Glasnović u razgovoru za Direktno osvrnuo se na Greifove izjave.

27.07.2017. u 21:58
Ispiši članak

Prema Glasnovićevim riječima, Hrvatska se mora osloboditi tereta prošlosti Drugog svjetskog rata.

"Povijest se treba temeljiti na dokumentima. Ne trebamo se više baviti jednookom prošlošću koja je napisana 1945. godine. Država koja falsificira povijest nema budućnosti. Amateri kao ovaj gospodin koji je došao iz Izraela u Beograda, neka proučava svoje povijesne greške. Nitko nema pravo držati nam lekcije o Drugom svjetskom ratu", poručio je Glasnović.

Podsjetimo, glavni povjesničar Izraelskog instituta za obrazovanje, dokumentiranje i istraživanje Holokausta rekao je u izjavi za 'Novosti' da su on i predsjednik Instituta rabin Abraham Kriger došli u Beograd kako bi 'izrazili protivljenje hrvatskim pokušajima da se revidira povijest'.

Kako je objasnio naš sugovornik, gotovo svi zapadni povjesničari kada je riječ o pitanju ovog područja, niti znaju jezik, niti znaju čitati izvorne dokumente.

"Oni samo informiraju javnost o onome što je falsificirano 1945. na ovim područjima. Da bi se doznala povijest, arhiva iz NDH treba se vratiti iz Beograda", ustvrdio je saborski zastupnik Željko Glasnović u razgovoru za Direktno.

 

 

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.