STIGLI NOVI PODACI

Evo što su Hrvati najviše gledali u veljači: HNL gledaniji od Lige prvaka, 'Dora' zabilježila znatno slabije brojke u odnosu na prošlu godinu

Autor

Mateja Papić

Agencija za elektroničke medije (AEM) objavila je mjesečno istraživanje gledanosti televizijskih programa. Istraživanje za veljaču 2022. provela je tvrtka AdScanner d.o.o. na uzorku od 1000 kućanstava.

14.03.2022. u 13:33
Ispiši članak

Prema dobivenim podacima, najgledaniji televizijski kanal u veljači 2022., uključujući sve zemaljske i nezemaljske kanale, bio je HRT1, i to s vrlo uvjerljivih 17,1 posto udjela (sharea). Slijedi Nova TV s 13,2 posto, a treći je RTL s 12,1 posto. Zanimljivo, identičan poredak na vrhu najgledanijih programa bio je i u siječnju ove godine.

Od zemaljskih kanala u Top 10 svoje su mjesto pronašli i HRT2 na četvrtom mjestu sa 6,9 posto, Doma TV je peta s 4,8 posto, RTL2 šesti s 3,8 posto, a HRT4 sedmi s 3,0 posto.

Nezemaljski televizijski kanali i inače imaju znatno slabiju gledanost, stoga ne čudi što je najgledaniji Nickelodeon tek osmi s 2,8 posto, Arena Sport 3 deveta s 2,0 posto, a svoje mjesto tu je pronašao i Nick Jr, koji se smjestio na 10. mjesto s 1,5 posto.

Gledanost zemaljskih i nezemaljskih televizija između 19 i 23 sata donosi nam još žešću borbu na vrhu najgledanijih televizija. Vodeća je Nova sa 17,6 posto, na drugo se mjesto smjestio HRT1 sa 16,7 posto, a RTL na trećem mjestu bilježi 16,5 posto.

Top pet najgledanijih kanala zatvaraju HRT2 s 5,6 posto i Doma TV s 4,9 posto. RTL2 nalazi se na šestom mjestu s 3,9 posto, dok u Top 10 ulaze još nezemaljske Arena Sport 1 (2,4 posto), RTL Kockica (1,7 posto), Arena Sport 3 (1,5 posto) i Cinestar TV Action (1,4 posto).

Što se tiče najgledanijih emisija u cijelom danu na zemaljskim i nezemaljskim televizijama, na vrhu se nalaze RTL Vijesti emitirane 8. veljače s 13,7 posto, nakon čega slijedi zabavna emisija Tri, dva, jedan - kuhaj!, emitirana na istoj televiziji istoga dana. Top tri zatvara ovogodišnja Dora - izbor hrvatske pjesme za Pjesmu Eurovizije, glazbeni spektakl na kojemu je pobjedu odnijela Osječanka Mia Dimšić s pjesmom Guilty Pleasure. Izbor za hrvatskog predstavnika na Eurosongu gledalo je 12,3 posto. Usporedbe radi, prošlogodišnja Dora imala je znatno bolju gledanost od 14,3 posto. Odnosno, može se reći da je Doru 2022. pratilo oko 450.000 ljudi, a lanjsku oko 530.000. Na četvrtom mjestu nalazi se jadranski derbi Hajduka i Rijeke na prepunom Poljudu. Pobjedu gostiju 1:3, čime su preskočili Splićane na ljestvici Prve HNL, gledalo je 11,5 posto. Standardno visoko nalazi se i HRT-ova emisija Potjera, koja je završila na petom mjestu s 11,5 posto. U emisiji emitiranoj 21. veljače natjecatelji su pokazali vrlo dobro znanje ostvarivši čak 14 poteza prednosti, no i to se pokazalo premalo za pobijediti vrhunskog lovca Krešimira Međerala Sučevića.

Na šestom mjestu nalazi se još jedna nogometna utakmica, i to ona Europske lige između Seville i zagrebačkog Dinama. Poraz Modrih 3:1 usprkos dobroj igri gledalo je 11,3 posto gledatelja. Od sedmog do devetog mjesta smjestile su se informativne emisije. Na sedmom mjestu nalazi se Dnevnik 2 emitiran 25. veljače (11,3 posto), na osmom je RTL Danas prikazan 19. veljače (10,8 posto), a na deveto mjesto smjestio se Dnevnik Nove TV emitiran 28. veljače (10,7 posto). Top 10 zatvara još jedna utakmica sve popularnijeg HNL-a, i to ona Osijeka i Dinama odigrana 27. veljače (10,4 posto), kada su igrači Osijeka 1:0 pobjedom preuzeli vrh ljestvice te tako proslavili 75. rođendan svojega kluba. 

Što se tiče najgledanijih emisija u cijelom danu na nezemaljskim televizijama, nogomet je neprikosnoven u svim kategorijama. Deset najgledanijih emisija sportskog je karaktera, a u najgledanijih tri ušle su ranije spomenute utakmice Hajduk-Rijeka (11,5 posto), Sevilla-Dinamo (11,3 posto) i Osijek-Dinamo (10,4 posto). Nijedna utakmica stranih klubova nije uspjela pronaći svoje mjesto u Top 10, što svakako iznenađuje s obzirom na to da su tijekom veljače odigrane utakmice Lige prvaka. Međutim, izgleda da je stiglo uzbudljivo vrijeme za domaći nogomet i da Hrvati radije gledaju utakmice Hajduka, Dinama, Osijeka ili Rijeke od onih Real Madrida i drugih velikana svjetskog nogometa. Valja istaknuti i da su sve te emisije emitirane na kanalima Arena Sport 3 i Arena Sport 1.

Kompletnu analizu gledanosti  televizijskih kanala i emisija možete pogledati ovdje.

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.