VIDEO

Evo nekoliko primjera koji pokazuju koliko je HRT 'nepristran' i 'objektivan'

Autor

Direktno.hr

Dok traje rasprava o HRT-u i kojoj stranci služi, odlučili smo pobrojati nekoliko primjera u kojima je odgovor na to pitanje više-manje jasan.
17.02.2016. u 13:30
Ispiši članak

Inauguracija predsjednice - Elizabeta Gojan u prijenosu toliko je pretjerala s pogrdnim i neprimjerenim komentarima da se pobunio dobar dio njenih kolega na HRT-u, a da o reakcijama javnosti ne govorimo. Situacija je riješena tako da su Gojan i Hloverka Novak Srzić (koja se pobunila protiv takvog neprofesionalizma) morale napustiti HRT odlukom glavnog ravnatelja Gorana Radmana, međutim Gojan se vratila nakon uspješne tužbe protiv glavnog ravnatelja.

Voditelj Dnevnika Stipe Alfier u Dnevniku je imao obraćanje vezano za referendum o definiciji braka u kojoj je krajnje neprofesionalno izrazio svoj stav i uvrijedio veći dio građana koji mjesečno izdvajaju 80 kuna za njegovu plaću.

Novinari koji ne razmišljaju kao glavna struja na HRT-u uglavnom su prebačeni na HTV 4 u emisiju Studio 4. Kada je ta emisija počela ugošćivati goste poput Željka Olujića, Igora Peternela, Davora Gjenera, urednike direktno.hr-a (prije nego što je Radmanovim dekretom zabranjeno njihovo gostovanje) i drugih koji se ne libe uputiti žestoku kritiku prema SDP-u i bivšoj vlasti, emisija je prije ljeta ukinuta i na jesen zaživjela u novom formatu (u kojoj se, ruku na srce, može čuti i pokoja kritika).

Nakon što saborska većina nije dala potporu Vesni Pusić za potpredsjednicu Sabora i Ranku Ostojiću za predsjednika Odbora za unutarnju politiku i nacionalnu sigurnost, nije postavljeno pitanje, ili barem napomenuto, da je SDP napravio istu stvar prilikom izglasavanja nove Vlade kada su bili protiv te prilikom glasanja za Željka Reinera za predsjednika Sabora kada je većina SDP-ovaca bila suzdržana, osim Josipa Leke koji je u demokratskoj praksi glasao ZA.

Koplja se lome oko Aleksandra Stankovića, no ovog puta nećemo o Nedjeljom u dva. Iako mu se ne može prigovoriti da je u emisiji s Milanovićem bio kritičan, moramo spomenuti njegovo gostovanje na Al Jazeeri u kojem je rekao da u Hrvatskoj postoji barem deset proustaških medija i da mu je drago zbog zabrane Z1. Više o tome pročitajte OVDJE, a zbog toga je reagirao i HHO.

Prenošenje izjava bez ograde - Frljićeve optužbe o 'fašizaciji' Hrvatske bez da se itko ogradio - nije li zbog istog razloga Z1 ugašen na tri dana? Spomenuti prilog pogledajte OVDJE.

Dodajmo napade na ministra kulture Zlatka Hasanbegovića u središnjem Dnevniku, često bez druge strane - i prilično je jasno koliko je HRT 'objektivan' i nepristran.

Ovo su samo neki od primjera, a podsjetimo i na naš tekst Ovo je popis 40 urednika koje je s HRT-a hladno 'eliminirao' Radman.

U svakom slučaju, Milanovićeva izjava o tome da HRT radi za HDZ - u najmanju je ruku čudna.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.