Ekskluzivno za Direktno

Erste banka priznala da je u spot ubacila homoseksualce: Svjesni smo da se dio zajednice ne slaže sa svim vrijednostima

Autor

mn

Na internetskom servisu  citizengo.org pokrenuta je peticija "Hrvatska treba ljude koji vjeruju u sebe, u brak, u obitelji!" koju je već potpisalo više od 1300 ljudi koji traže da se prekine emitiranje reklamnog televizijskog spota Erste banke.

16.11.2017. u 14:50
Ispiši članak

Kako se navodi u opisu peticije "Erste banka u sklopu promidžbene kampanje „Hrvatska treba ljude koji vjeruju u sebe“ promiče transrodnost i homoseksualni stil života".

Za komentar smo zamolili prozvanu banku. Njihov odgovor portalu Direktno prenosimo u cijelosti: 

"Reklamnom kampanjom promoviramo pozitivne društvene i ekonomske vrijednosti, integraciju, inkluzivnost i zajedništvo svih pojedinaca u društvu, neovisno o dobi, spolu, etničkoj, vjerskoj ili političkoj opredijeljenosti, spolnoj orijentaciji ili bračnom statusu. Čvrsto vjerujemo u jednakost svih ljudi i njihovo pravo na ostvarenje osobnih ciljeva i ambicija. Smatramo da je za prosperitet cjelokupnog društva potrebno međusobno prihvaćanje svih ljudi, bez obzira na njihove različitosti, te se upravo u tome očituje i snaga društva. U tom kontekstu, pojavljivanje homoseksualnog para samo je jedan od aspekata kojim prikazujemo potrebu prihvaćanja različitosti. Svjesni smo da se dio društvene zajednice ne slaže sa svim istaknutim vrijednostima, no smatramo korisnim otvoriti dijalog i konstruktivnu raspravu na tu temu. U tom svjetlu promatramo i nedavno pokrenutu peticiju".

 Na pitanje kakve su učinke reklamnog spota dosad primijetili te je li zamijećen trend zatvaranja računa odnosno napuštanja klijenata iz banke ili se pak broj novih klijenata povećao, odgovorili su nam: 

"U dosadašnjem trajanju kampanje primijetili smo izuzetno veliki interes, pri čemu video spot samo na online kanalima, uključujući društvene mreže, bilježi 1,8 milijuna pregleda. Temeljna ideja ove kampanje promoviranje je  prosperiteta društva kao cjeline. Od početka kampanje nismo primijetili značajnije promjene u trendu rasta broja klijenata, što je i očekivano s obzirom na još uvijek relativno kratko trajanje kampanje. Također, bitno je naglasiti da nismo zabilježili niti bilo kakve negativne trendove koji bi bili povezani sa spomenutom peticijom. Općenito govoreći, učinci kampanje uobičajeno se promatraju i evaluiraju protokom određenog vremena. Sudeći prema dosadašnjim reakcijama, vjerujemo da će oni za banku biti pozitivni"
 

Glasova: 1143

Glasovanje je završeno

Sviđa mi se, peticija je promašena

21%

Ne sviđa mi se, peticija je opravdana

77%

Ne znam

2%

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.