prema podacima gemiusa

Portal Direktno na krilima nacionalnog zanosa zabilježio najveći rast novih čitatelja među portalima

Autor

Josip Senjak

Teško je riječima ponoviti koliko je hrvatska nogometna reprezentacija donijela sreće, veselja i euforije cijeloj Hrvatskoj i Hrvatima, a za promociju naše zemlje da ne govorimo. Posjeti stranicama naše turističke zajednice abnormalno su porasli, zabilježena je veća potrošnja, narastao je indeks sreće, a u cijeloj lijepoj priči oko Vatrenih profitirali su i mediji - televizijama je porasla gledanost, a portalima čitanost, uključujući i Direktno. 

 

 

 

09.08.2018. u 15:57
Ispiši članak

Naime, prema podacima Gemiusa, većina portala u srpnju bilježi rast čitanosti u odnosu na mjesec ranije i isto razdoblje prošle godine pa tako i portal na kojem čitate ovaj članak. No tu nismo stali već bilježimo najveći rast novih korisnika u odnosu na srpanj ove godine, a pri samom smo vrhu i kada je u pitanju lipanj prošle godine. Ispred nas je samo Dnevnik.hr. 

Premda je sada teško u to povjerovati, atmosfera oko hrvatske nogometne reprezentacije prije Svjetskog prvenstva u Rusiji nije bila pohvalna. Više se pisalo i pričalo o temama vezanim uz nogomet, a koje s nogometom veze nisu imale, a pesimizam se kod mnogih prelio i na predviđanja rezultata Vatrenih.

Na Direktnom smo i tada pisali drugačiju priču, onu o Vatrenima kao nacionalnom ponosu i najvećem promotoru naše zemlje s obzirom da je nogomet daleko najpopularniji sport na svijetu, a Svjetsko prvenstvo prema mnogima najveći svjetski događaj, sportski ili ne. Možemo sa sigurnošću reći kako je SP izazvao velik interes, ali kod nas je, kao što to rezultati govore, izazvao neviđen i nezapamćen. 

Od prvog trenutka hvalili smo naše dečke, pogotovo Luku Modrića koji je bio omražen u malenom, ali glasnom dijelu javnosti. Kada smo nakon pogotka Nigeriji napisali 'veliki Luka Modrić', neki su u komentarima pitali - po čemu? Nismo mijenjali ploču, o Luki smo na kraju ruske bajke pisali kao i prije nje - kao o jednom od najvećih igrača na svijetu i jednom od najvećih u hrvatskoj povijesti - što je i dokazao osvajanjem Zlatne lopte. Eto, po tome je velik. Jednostavno, pozitivno usmjerena priča kod nas je od početka donijela rezultate. Nismo kao neki mijenjali retoriku i način izvještavanja nakon pobjede nad Argentinom jer smo naknadno uvidjeli da nam to donosi čitanost.

Očito je većina u našem načinu izvještavanja i prije Rusije vidjela domoljubni zanos i poruku zajedništva koju promoviramo i kada nema sportskih natjecanja te da uz kritiku lošim stvarima koje se događaju u našoj zemlji, ipak ne smijemo zaboraviti da je naša i da se za nju treba boriti. 

Najčitaniji mjesec 

Idemo malo na same podatke. Naime, u srpnju 2018. godine posjetilo nas je 692.556 stvarnih korisnika prema podacima Gemiusa, a prema internim podacima Google Analyticsa, čak 1.413.953. To nije jedino čime se možemo pohvaliti. Naime, Direktno bilježi najveći rast novih korisnika u odnosu na lipanj ove godine, a u odnosu na isto vrijeme prošle godine također smo na vrhu - drugi smo!

Time smo nadmašili najbolji rezultat u povijesti portala, onaj iz svibnja 2018. kada smo imali 524.385 stvarih korisnika prema Gemiusu i 943.542 prema Google Analyticsu.

Dodajmo i da je u srpnju prema Gemisusu doseg iznosio 26,39 posto, broj pregleda naših stranica stao je na 6.047.593, a posjetili ste nas 3.343.422 puta.

Kao što smo uvodno napisali, osjetan je i porast čitanosti portala Direktno u odnosu na lipanj 2018. godine.

U lipnju nas je prema podacima Gemiusa posjetilo 499.631 stvarnih korisnika, doseg je bio 19,26 posto, broj pregleda stranica iznosio je 3.962.854, a posjeta 2.210.530. Prema podacima Google Analyticsa, u lipnju nas je posjetilo 916.412 korisnika, naše članke otvorili ste 6.782.566 puta, a posjetili nas 2.885.970 puta.

Dakle, prema Gemiusu, u srpnju smo zabilježili rast od 192.925 korisnika ili 27 posto više u odnosu na mjesec ranije, a prema javno dostupnim podacima Google Analayticsa, čak 497.541 ili 35 posto.

Uspoređujući druge podatke s Gemiusa, što je javno vidljivo, Direktno bilježi najveći broj novih korisnika od svih portala!

Porast od pola milijuna čitatelja u odnosu na isto razdoblje prošle godine

Direktno bilježi i ogroman rast čitanosti u odnosu na isti mjesec prošle godine. U srpnju 2017. posjetilo nas je 190.003 korisnika, doseg je iznosio 7,91 posto, naše ste stranice pregledali 4.845.030 puta, a posjetili nas 1.816.501 put (Gemius).

Ako uzmemo Google Analytics, imali smo 662.887 stvarnih korisnika, 6.479.974 pregleda stranica i 2.461.998 posjeta.

Ukratko, Direktno bilježi ogroman rast čitanosti i u odnosu na prošlu godinu - posjetilo nas je više od pola milijuna (502.553) korisnika u odnosu na isto vrijeme prošle godine, što je porast od čak 72 posto (Gemius) te 751.066 ili 52 posto (Google Analytics).

I u ovom segmentu bilježimo odlične rezultate u odnosu na druge portale. Ispred nas je samo portal Dnevnik.hr koji ima 579.336 novih korisnika u odnosu na isti period prošle godine!

Ovome dodajmo da smo u srpnju iza sebe ostavili i portal javnog servisa - hrt.hr, portal Novog lista, story.hr, goal.hr...

Uz portal, priču o vatrenima promovirali smo i putem naših stranica na društvenim mrežama (Facebook, Twitter, Instagram).

Tim portala Direktno trenutno broji 12 stalnih članova. Uz glavnu urednicu Marju Čolak, sadržaj Direktnog kreiraju Ivana Zadro, Marko Štefelić, Marija Pandžić, Daniela Dujmović Ojvan, Darko Markušić, Andrea Latinović, Marijan Opačak, Mislav Nekić, Matija Štahan, Rafael Jurčević i Josip Senjak. Naš tim bio bi nepotpun bez kolumnista Đurđe Adlešič, Dragane Radusinović, Davora Dijanovića i Eduarda Petranovića te povremenih vanjskih suradnika.

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.