hrvatska turistička zajednica

Croatia, full of life: Originalnost koncepta je u prijedlogu primjene

Autor

Direktno.hr

13.02.2015. u 18:48
Ispiši članak

Konačnu odluku o odabiru krovnog komunikacijskog koncepta „Croatia, full of life" donijelo je Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice jednoglasnom odlukom i to na prijedlog Povjerenstva za odabir koncepta koje je također jednoglasnom odlukom odabrani koncept ocijenilo kao najboljim, priopćili su danas iz Hrvatske turističke zajednice koja se našla pod salvom kritika zbog skupo plaćenog slogana Hrvatska, puna života. 

Prije samog odabira i konačne odluke o odabiru koncepta poduzete su sve radnje i provjere kako bi se zaštitio interes Hrvatske turističke zajednice kao naručitelja. U skladu s navedenim utvrđeno je: da navedeni koncept u ovom trenutku ne koristi niti jedna nacionalna turistička organizacija država konkurenata; da njegovo korištenje u drugim granama, koje ni u kojem slučaju nisu konkurentne ili u određenim kampanjama nekih proizvoda koji se ne mogu uspoređivati s nacionalnim turističkim proizvodom, ne ugrožava njegovu originalnost korištenja upravo u segmentu kojim se bavi Hrvatska turistička zajednica; da je tenderom određeno kako je ponuditelj Hrvatskoj turističkoj zajednici dužan nadoknaditi svu štetu koja bi proizlazila iz zaštite intelektualnog vlasništva trećih osoba, kažu u HTZ-u.

Originalnost ovog koncepta je upravo u prijedlogu njegove primjene i ideji da se takva jednostavna poruka iskoristi u odnosu na jednu nacionalnu turističku destinaciju Europe, misle u HTZ-u.

„Živimo u 21. stoljeću te je gotovo nemoguće pronaći slogan ili složenicu koja nije negdje korištena u svrhu promocije. Činjenica je da slogan „Croatia, full of life" nije korišten u promotivne turističke svrhe na nacionalnoj razini neke turističke destinacije pa tako nema nikakvih zapreka da ga mi koristimo. Hrvatska turistička zajednica poduzela je sve aktivnosti da se slogan zaštiti. Također, napominjemo da i Hrvatska turistička zajednica može kao intelektualno vlasništvo zaštititi samo koncept kojim promoviramo proizvod kojeg nudimo, a to je turizam", rekao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.

Originalni slogan s ključnom riječi life/život, koji 'ne koristi niti jedna druga zemlja', je toliko originalan da Srbija već neko vrijeme u svojoj promociji ima riječ life - Life in the Rhythm of the Heartbeat, iliti Život u ritmu kucanja srca.

Na Twitteru je objavljena fotografija stare reklame za Cheverolet Spark, mali i povoljni gradski auto. Spark je također bio popraćen sloganom 'Full of life".

Komentari

VAŽNO Ako ne vidite komentare ne znači da smo ih zabranili ili ukinuli. Zahvaljujući pravilima Europske unije o privatnosti podataka treba napraviti sljedeće: 1. Logirati se na Facebook u ovom browseru i omogućiti korištenje kolačića (cookies). Logirati se možete ovdje: https://www.facebook.com/ 2. Uključiti third party cookies u svom browseru. Ako koristite Chrome to možete učiniti na chrome://settings/cookies. Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.