urednici o novom sloganu

'Croatia, full of lie', bit će slogan na plakatima nakon ljeta

Autor

Direktno.hr

12.02.2015. u 15:37
Ispiši članak

Andrea Latinović, pomoćnica glavnog urednika:

Hrvatska- zemlja u kojoj je more bistrije od ljudi

Glupljeg slogana od ovog najnovijeg HTZ-ovog, ''Hrvatska puna života'', nisam dugo čula. Pa zar tvorci takve neviđeno diletantske reklame misle da njome ikoga mogu pronaći, a da su inozemni gosti koji dolaze vjerojatno priglupi pa se ne informiraju o zemlji u kojoj kane provesti svoj dugoočekivani odmor i ostaviti novac? A kako u hrvatskom turizmu u zadnjih 40 godina nije napravljen značajan iskorak, osim standardne poštapalice o zemlji koja nudi ''čarobno more i Sunce'', a u stvarnosti smo ostali na nivou hotelskih bandova iz 80-ih koji lupaju po klavijaturama, ovaj novi slogan može me samo nasmijati.

Ili rastužiti, no poznato je da je sve prolazno, a samo glupost vječna. Vjerojatno su kreatori ovog ''genijalnog'' loga zaboravili da gosti koji, uglavnom greškom dolaze na ljetovanje u Hrvatsku, gledaju vijesti, čitaju novine, a i Internet. Sigurni su da dolaze u državu u kojoj vlada blagostanje, a lica njezinih stanovnika nasmiješena su i sve pršti od veselja i zadovoljstva. U Hrvatskoj, naime, nema života- osim onoga otužnog, nekvalitetnog i besperspektivnog.

Obzirom da je država i službeno proglašena najgorom zemljom članicom Europske unije, da mladi i obrazovani stvaraju masovni egzodus, a umirovljenici su danas sretni, jer su barem dočekali svoje mizerije, za razliku od onih 400.000 nezaposlenih, ovršenih, blokiranih, siromašnih i uglavnom uplašenih, svjetsko bi čudo bilo vidjeti nasmiješena lica. Da parafraziram stupidni slogan- primjereniji bi naziv bio ''Hrvatska puna strahota''. Ili grozota. Svejedno.

Tako da svi oni stranci koji dođu u ovu otužnu zemlju, mogu zapaliti svijeću od sreće ukoliko im nervozni konobar ne baci preskupu kavu u lice, ili ga zbog reklamacije ne prebije, kao prošloga ljeta u Poreču. Zgodno je kako se za naš novac dobro zabavljaju u HTZ-u, jer sve će to narod platiti i pozlatiti. Da se mene pita, pošteniji bi bio onaj slogan ''Hrvatska- zemlja u kojoj je more bistrije od ljudi''.

 

Neven Pavelić, zamjenik glavnog urednika

„Croatia, full of lie", bit će slogan nakon ljeta

"Hrvatska, puna života." "Croatia, full of life". Novi slogan kojim Hrvatska turistička zajednica za novac poreznih obveznika kreće u osvajanje turističkih tržišta. Sigurno je neka šala, pomislit će netko, ali nije – ovaj famozni slogan platila je u novcu, a u sramoti će kasnije, Lijepa naša.

Za Hrvate mora biti šala, jer Lijepa naša je sve samo ne puna života. No, i u sarkazmu ima nešto, mora se priznati.

Iz zemlje pune života ljudi rado bježe glavom bez obzira, polako se, ovi jadni koji nemaju kamo pobjeći, prestaju razmnožavati. Pravo čudo, jer bi u slučaju dobivanja potomstva, ako su sretnici zaposleni, morali raditi 25 sati dnevno kako bi se prehranili. A u kontejnerima ima sve manje i manje...

Slogan će biti definitivno hit, ako to ikad i bude, samo jedno ljeto. Plakate sa sloganom „Croatia, full of life" malom uredničkom intervencijom zadovoljni će stranci preraditi u „Croatia, full of lie".

Jer, kada stignu, shvatit će da u 90 posto gradova na obali osim u špici sezone – nema života, ni uopće, ni po ljetu, ni po danu ni po noći. Noć u mnogim primorskim mjestima odaje postojanje života samo po ubodima komaraca ili možda cvrčcima. Grobna tišina.

Kad iznajmljivače, privatne naravno, stranac pita gdje se mogu zabaviti večeras? – Odmori se, sinko, nema ti ovdje ništa!

Aber, Kroatien. Lebensvoll!, primjećuje turist. „Nix, Nix", na tečnom njemačkom odgovara cimerfraj teta.

     

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.