OD RIJEČI DO RIJEČI

COPY/PASTE ZASTUPNIK Mostovac Sladoljev u Saboru čitao tekst koji je prepisao: U tome ne vidi ništa sporno

Autor

ri

Marko Sladoljev, saborski zastupnik Mosta, u raspravi o Zakonu o udžbenicima, u ime Mosta je čitao stav te stranke o prijedlogu Zakona.

26.10.2018. u 19:06
Ispiši članak

Sladoljev je tako rekao: 

"Ono što je zajedničko nastavnoj praksi u uspješnim obrazovnim sustavima, kao što su Finska, Japan, Singapur, Šangaj i Kanada jest da se znatan dio vremena u nastavi posvećuje tome da svi učenici razumiju ono što uče, automatiziraju vještine čitanja, pisanja, računanja, što su preduvjeti za razvijanje složenijih razina mišljenja.

U kontekstu hrvatske obrazovne prakse, radna bilježnica/zbirka zadataka je neizostavna karika u učenju jer s pomoću zadataka pitanja i vježbi učeniku omogućuje da razumije ono što uči.

Učitelj otkriva učeničke mikrokoncepcije koje olakšavaju razumijevanje, pridonose automatiziranju određenih vještina i razvija divergentno mišljenje, uvodi učenike u kritičko razmišljanje", rekao je Sladoljev, a prenosi dnevnik.hr.

Kasnije se otkrilo da je točno tim riječima napisan tekst na stranici e-savjetovanje, a koji je u javnoj raspravi napisala Matilda Bulić iz Školske knjige. 

Također, dogodila mu se pogreška prilikom čitanja pa je umjesto miskoncepcija pročitao mikrokoncepcije. 

On u svemu ne vidi ništa sporno. 

"Pa čitao sam javnu raspravu, nekad citiram, nekad ne, inače često spominjem imena, a sad eto nisam", rekao je Sladoljev za dnevnik.hr, priznavši da je možda trebao spomenuti da su to riječi autorice Bulić, dodajući 'da ako je to velika greška, da se može ispričati'. 

Sama autorica rekla je pak da ne polaže autorsko pravo na tekst, dodajući da joj je drago da zastupnici čitaju javnu raspravu. 

Komentari

Pozivamo čitatelje/komentatore da u svojim komentarima njeguju civiliziranu raspravu. Portal Direktno ne može se smatrati odgovornim za komentare koji sadrže uvrede, klevete, govor mržnje, huškanje i/ili poziv na nasilje. Takvi komentari bit će obrisani, a u posebno ekstremnim slučajevima mogu biti i potpuno onemogućeni. Sporne komentare čitatelji mogu prijaviti na [email protected], uz priloženu poveznicu na pripadajući članak i navođenje autora i sadržaja spornoga komentara.